Přerušovač zapalování, Piaggio, Vespa 90-125, Primavera
Kód: 40441Detailní popis produktu
Číslo OEM pro srovnání: 141838
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zapalování, náhrada originálu |
---|---|
EAN: | 4057237613585 |
Modely: | Ape 125 2T TM1T, Ape 50 80-86 TL3T, Ape 50 84-85 TL3T5 Elestart, Primavera 125 VMA2T, Vespa 100 Sport V9B1T, Vespa 100 V9B1T, Vespa 50 N Special V5B3T, Vespa 90 Racer V9SS2T, Vespa 90 V9A1T |
Značky: | Piaggio, Vespa klasická |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Sada statoru a rotu pro mopedy Piaggio CIAO, Bravo a SI.

Kvalitní zapalovací cívka se zesíleným vinutím, vhodná pro základní desky o tloušťce 10 mm. Rozteč děr je 54 mm. Tato zapalovací cívka je použita na různých typech mopedů...

Náhradní gumová krytka / záslepka zapalování bez otvoru, je vhodná na Simson S50, S51, S70, SR50, Schwalbe s motory M53 a M54.

Stator zapalování (12 cívek), vhodný pro Minarelli AM6 Power Up (Moric).

Montážní podložka pro stator, vhodná pro Aprilia, Derbi, Gilera řadičky s Ducati / Kokusan zapalováním.

Kryt zapalování od Venandi s ložiskem pro přestavbu na motor M500 vhodný pro Simson KR51/1 nebo SR4-. Vhodné pro originální brzdové lanko KR51/1.Design s leštěným povrchem a...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní snímač zapalování je vhodný pro skútry CPI, Keeway a další s motory 1E40QMB. Rozteč šroubů: 33,5mm.

Náhradní stator zapalování má 11 cívek a 6 pinový konektor. Stator zapalování je vhodný pro motory GY6 125 a 150ccm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vysoce výkonný motorový olej na bázi syntetické technologie. Zabraňuje tvorbě usazenin a ve své třídě viskozity disponuje extrémní odolností vůči odstřižení mazacího filmu. Zaručuje maximální výkon a ochranu motoru za všech provozních podmínek. Zajišťuje optimální mazání, vynikající čistotu v motoru, výtečné hodnoty tření a minimální opotřebení. Ideální olej pro moderní motory skútrů s i bez víceventilové techniky. Normy: ACEA A5; ACEA B5.

100% syntetický, čtyřtaktní olej, vyvinutý na esterové bázi. Splňuje požadavky výrobců, hlavně BMW, KTM a MV Agusta, kteří doporučují SAE 5W40. Excelentní střihová stabilita, chránící motor a převodovku. Hladké řazení. Vyhovuje specifikacím JASO MA2, pro optimální výkon mokré spojky. Vhodný i pro katalyzátory.

100% syntetický olej vyrobený na základě Ester-Technology určený pro silné a moderní skútry a maxi skútry vybavené 4-taktní motory od 50 ccm do 650 ccm. SAE 5W-40 viskozitní třída odpovídá posledním požadavkům výrobců na snížení opotřebení. Kvalita: 100% syntetický Viskozita: 5W40 API Normy: API SN/SM/SL/SJ JASO Normy: JASO MA - M033MOT106 Balení: 1L

100% syntetický závodní olej na bázi Double Ester-technologie. Stabilní stupeň viskozity kompenzuje ředění paliva, snižuje spotřebu oleje a umožní hladké řazení. Doporučený téměř všemi italskými výrobci motocyklů. Extrémně vysoké HTHS poskytuje nejlepší ochranu i za těžkých podmínek. JASO MA kompatibilní a plně kompatibilní s mokrou spojkou.