Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 307 Kč
Bez názvu
 
7 764 Kč
IP39683 - Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
52 Kč
IP39682 - Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39682
 
52 Kč
Zapalování MVT Premium s dobíjením, Simson S50, S51, S70
 
7 258 Kč
MVT-EXT114 - Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-EXT114
 
7 142 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
 
8 802 Kč
29 položek celkem
Bez názvu
7 764 Kč

ro PIAGGIO/​GILERA/​ITALJET 125-180ccm 2T LC

Kód: 50007800
MVT-INT12 - Zapalování MVT Integral II Minarelli AM6
6 592 Kč

Závodní zapalování s vnitřním rotorem MVT Integral II, je vhodné pro motory Minarelli AM5 a AM6. Zapalování MVT je vždy té nejvyšší kvalitě. Toto zapalování je...

Kód: MVT-INT12
Zapalování Stage6 R/T Digital PVL Piaggio
11 766 Kč

Kompletní špičkové zapalování Stage6 R/T, je vhodné na motory Piaggio. Jedná se o programovatelné PVL zapalování se 2 zapalovacími křivkami. Nutnost pro závodní a tuningové...

Kód: S6-4514000
Zapalování Stage6 R/T Digital PVL Minarelli
11 766 Kč

Kompletní špičkové zapalování Stage6 R/T, je vhodné na motory Minarelli. Jedná se o programovatelné PVL zapalování se 2 zapalovacími křivkami. Nutnost pro závodní a tuningové...

Kód: S6-4516600
Zapalování Stage6 R/T Digital PVL Minarelli AM6
11 766 Kč

Kompletní špičkové zapalování Stage6 R/T, je vhodné na motory Minarelli AM6. Jedná se o programovatelné PVL zapalování se 2 zapalovacími křivkami. Nutnost pro závodní a...

Kód: S6-4518800
Zapalování Stage6 R/T Digital PVL Derbi Euro 2 / Euro 3
11 766 Kč

Kompletní špičkové zapalování Stage6 R/T, je vhodné na motory Derbi D50B0 / D50B1. Jedná se o programovatelné PVL zapalování se 2 zapalovacími křivkami. Nutnost pro závodní a...

Kód: S6-4519200
Zapalování Malossi MHR Team II Moto 50 - AM6
11 676 Kč

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro skútry 50 - AM6, Derbi, Gilera, Aprilia, Beta, Fantic, HM,...

Kód: M5518272
Zapalování Malossi MHR Team II, Piaggio
11 817 Kč

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/​PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně...

Kód: M5517975
Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
11 817 Kč

Variabilní nastavitelný  systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože...

Kód: M5518269
MVT-DD26 - Zapalování MVT Digital Direct s dobíjením, Simson S50, S51, S70
5 843 Kč

MVT zapalování s vnitřním rotorem DD (Digital Direct) pro Simsona. Na rozdíl od jiných výrobců závodních zapalovacích systémů, které jsou většinou určeny pouze pro závodění,...

Kód: MVT-DD26
5518318 store
11 473 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5518318
Závodní zapalování Malossi MHR, Typhoon 125 4T LC
9 851 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5516771
Nahoru
Další produkty

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.