Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. AC
Kód: IKEE.001.11.1Detailní popis produktu
Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. AC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u seriového zapalování motor může dosáhnout vyšších otáček a odezva na plyn se také výrazně zlepší. Někteří dokonce tvrdí, že zapalování u závodního skútra dělá až 1/3 výkonu. V dodávce je také vysoce výkonná budící cívka, která dává až 20 000V. Při použití těchto zapalování již není možné používat světla a veškerou elektroinstalaci. Zapalování Italkit pochází z továrny Seletra, stejně jako zapalování Malossi. Oproti zapalování Malossi je však CDI pouze analogové se statickým bodem zápalu. Proto se toto zapalování hodí tam, kde nechcete, aby se válce jako MHR Team nebo Manston tolik vytáčeli. Ideální zapalování pro závody ve sprintech a závodníky, kteří nemají na drahé zapalování Malossi..
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zapalování Tuning |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Zapalování |
Výrobce: | Italkit |
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. LC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než...
Zapalování MVT Premium, Yamaha DT, DTR, X-LIMIT (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet...
Sada šroubů pro zapalování Malossi (5514691 / 5516771 / 5515001). Vhodné například pro APRILIA, DERBI, GILERA PIAGGIO.
Díky Malossi CDI získáte vylepšené palivové mapy pro Váš skútr a jako bonus navíc ještě omezovač otáček posunutý od 1300 otáček na 10.500. Malossi mám v sobě tři přednastavené...
Náhradní rotor zapalování Stage6 R/T PVL, které je určené pro motory Derbi D50B0 a D50B1.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Klínek pro zapalování Motoforce, Minarelli / Piaggio / CPI - Náhradní klínek zapalování od firmy Motoforce. Určeno pro motory Minarelli a CPI.
CDI jednotka Malossi Digitronic s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio Typhoon 50 E4 2018-, Aprilia SR Motard 50 E4 2018-. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální...
MVT zapalování s vnitřním rotorem DD (Digital Direct) pro Simsona. Na rozdíl od jiných výrobců závodních zapalovacích systémů, které jsou většinou určeny pouze pro závodění,...
Náhradní řemínek s magnetem pro vypínač zapalování Stage6. Řemínek je určený na zápěstí, při pádu okamžitě vypne zapalování a ochrání Váš stroj před možným poškozením.
Zapalování MVT Premium, Minarelli AM6 (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení,...
Náhradní základní deska pro zapalování Stage6 R/T, je vhodná na motory Minarelli AM6 a Derbi.
CDI Malossi Force Master 2.1 je určené pro skútry Yamaha X-Max 125 od roku 2017 do roku 2020. Force Master 2.1 od Malossi je inovační CDI, které má k dispozici 4 mapy a díky...
Přídavný setrvačník, je vhodný pro rotor zapalování Stage6 R/T, který je určen na motory Minarelli. Setrvačník má hmotnost 250g. Přidáním setrvačníku se motor roztáčí pomaleji,...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.