Stator zapalování Vespa PK 50-125
Kód: IP35648Detailní popis produktu
Náhradní stator zapalování je vhodný pro skútry Vespa PK 50 až 125 ccm. OEM číslo: 199495.Doplňkové parametry
Náhradní kondenzátor s očkem (kabel 120mm), je vhodný na různé veterány Jawa / ČZ, například Jawa 50 typ 20, 21 a 23 mustang.
Náhradní základní deska zapalování, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2. Zakladní deska je vhodná pro 6V i 12V zapalování.
Náhradní rotor zapalování 6V, je vhodný pro mopedy Puch Maxi Z50, ZA50 s levotočivým motorem. Hmotnost: cca 900 g, vnitřní průměr: 91,1 mm, vnější průměr: 116,5 mm.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Světelná cívka 6V, 12V, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.
Klínek pro zapalování, 139QMB/A - Klínek klikové hřídele pro skútry s motorem 139QMB/A. Nezbytná malinká součástka pro montáž zapalování, která se lehce ztrácí.
Kompletní stator zapalování vhodný pro Vespa PK 50 S, bez indikátorů. OEM číslo pro srovnání: 199491 / 199481.
Gumová záslepka zapalování bez otvoru, vhodná pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Kompletní zapalování, v originální kvalitě, je vhodné na motory Piaggio 50 ccm 2T AC/LC. OEM čísla: 58037R / 830295 / 827465 / 58136R.
Náhradní přerušovač (kladívka) zapalování je vhodný pro mopedy Tomos A3 se zapalováním Ducati.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Náhradní stator zapalování, vhodný pro Aprilia, Gilera, Derbi, Piaggio, Vespa 125, 200ccm se zapalováním Kokusan. OEM čísla pro srovnání: 833697, 828135, 584690.
Náhradní držák pro základní desku zapalování, je vhodný pro stroje Simson S50, S51, S70, KR51/2, SR50 a SR80.
Stator zapalování 6V, vhodný pro Simson S51, S70, KR51/2. Jedná se o vysoce kvalitní repliku.
Náhradní rotor dynama / magneto, vhodné pro české veterány Jawa 50 typ 05, 20, 21 a 23 mustang.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.