Řídicí jednotka CDI

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

NK390.20 - CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya
 
562 Kč
16830 - CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
 
446 Kč
NK390.15 - CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
Není skladem
Kód: NK390.15
 
275 Kč
29511 - CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
Skladem u dodavatele
Kód: 29511
 
506 Kč
GY14635 - CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm
CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm
Skladem (1 ks)
Kód: GY14635
 
208 Kč
Tyristor / zapalovací jednotka s cívkou GYT Babetta
 
475 Kč
1 položek celkem
PI-897642 - Řidicí jednotka, CDI s cívkou OEM, Aprilia RS4 50, Derbi GPR 50 13-
3 008 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-897642

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.