Tyristor / zapalovací jednotka s cívkou GYT Babetta
Kód: 1017010Detailní popis produktu
Náhradní tyristor / zapalovací jednotka, vhodná pro české mopedy Babetta. Tyristor zapalování Babetty gyt, byl montován místo tyristoru standart, který musí být propojen s indukční cívkou.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Univerzální: | Ne |
CDI Naraku laditělné, China 4T - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry s motorem 139 QMA/QMB. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich...
CDI náhrada originálu, 139QMB/A - CDI pro Čínské ,,padesátky" s dvojitým štekrem. Pokud vybíráte nové CDI, vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti...
Kompletní CDI s cívkou bez omezení, je vhodné pro motory Minarelli AM6 a stroje Derbi Senda se zapalováním Ducati a Kokusan. OEM čísla: 8212474 / 11.20632 800 / 00H03330171 /...
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Odblokovaná CDI jednotka Naraku racing, je vhodná pro motory GY6 125, 150ccm s DC zapalováním.
CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, bez omezovače otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček...
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal a China 2T motory. OEM čísla: 3KJ-85540-01 / 3KJ-85540-10.
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro skútry Yamaha Aerox 4T Euro 4 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do plnýchch otáček. V...
Originální náhradní díly Piaggio nebo Vespa jsou většinou ty nejkvalitnější díly, jaké můžete na svůj stroj pořídit.
Odškrcené CDI Naraku, je vhodné pro motory Piaggio 50 ccm 2T Euro 4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček.
Originální CDI, je v té nejvyšší kvalitě Piaggio a je vhodné pro skútry Vespa ET4 a Piaggio Sfera RST 125ccm. OEM čísla: 294150 - 1R000005.
CDI Naraku Racing, Kymco LFC4 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco LFC4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Náhrada...
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro2 s karburátory Dellorto. Zástrčka s 8 piny.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.