Zapalování Italkit Racing, Minarelli AM
Kód: IKEE.002.01Detailní popis produktu
Zapalování Italkit Racing, Minarelli AM - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u seriového zapalování motor může dosáhnout vyšších otáček a odezva na plyn se také výrazně zlepší. Někteří dokonce tvrdí, že zapalování u závodního skútra dělá až 1/3 výkonu. V dodávce je také vysoce výkonná budící cívka, která dává až 20 000V. Při použití těchto zapalování již není možné používat světla a veškerou elektroinstalaci. Zapalování Italkit pochází z továrny Seletra, stejně jako zapalování Malossi. Oproti zapalování Malossi je však CDI pouze analogové se statickým bodem zápalu. Proto se toto zapalování hodí tam, kde nechcete, aby se válce jako MHR Team nebo Manston tolik vytáčeli. Ideální zapalování pro závody ve sprintech a závodníky, kteří nemají na drahé zapalování Malossi..
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zapalování Tuning |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Zapalování |
Výrobce: | Italkit |
Zapalování MVT Millenium, Peugeot horizontal AC / LC - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme...
Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro stroje s motory Minarelli AM6 Euro 4. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor...
Přídavný setrvačník, je vhodný pro rotor zapalování Stage6 R/T, který je určen na motory Minarelli. Setrvačník má hmotnost 250g. Přidáním setrvačníku se motor roztáčí pomaleji,...
CDI Malossi MHR, Piaggio 50ccm 2T - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu...
Zapalování Italkit Racing, Minarelli AC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor...
CDI pro zapalování MVT Premium, Minarelli (od r.v. 2003) / Yamaha DT, DTR, X-LIMIT (od r.v. 2003) - Náhradní CDI pro zapalování MVT Premium, které má jeden nastálo nastavený bod...
CDI jednotka MALOSSI Injtronic pro skútry Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017- (50ccm). Jednoduše CDI vyměňíte za originální jednotku. Pro správnou funkci je nutná kalibrace, ta lze...
Náhradní rotor zapalování pro kopie motoru AM6 v motorkách Keeway nebo Generic.
Náhradní sada šroubů, je vhodná pro rotor zapalování Stage6 R/T PVL, který je určen na motory Derbi D50B0 / D50B1.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Minarelli euro2 - Kvalitní CDI od firmy Malossi u kterého máte možnost přepínat mapy (omezené nebo neomezené otáčky).
Plochá pojistka Motoforce - Náhradní nožová pojistka s hodnotou 7,5A / 10A.Určitě se vyplatí mít jednu,dvě pojistky potřebné hodnoty ve stále výbavě skútra.
Vypínač zapalování Stage6, s řemínkem na magnet, je určený na zápěstí, při pádu okamžitě vypne zapalování a ochrání Váš stroj před možným poškozením. Délka kabelu: 60 cm,...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Náhradní zapalovací cívka, je vhodná pro zapalování Stage6 R/T PVL.
Pomocí zapalovacího klínku máte možnost upravit původní zapalování. Bod zážehu lze posunout dopředu, což je lepší pro motory s vyššími otáčkami. Posunutí časování zapalování...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.