Stator zapalování RMS, Piaggio, Vespa GT, GTR, Super, Sprint, TR 50, 125, 150cc
Kód: 40435Detailní popis produktu
Závady na statoru se bez drahého speciálního nářadí kontrolují velmi obtížně. "Vyhořelé" zapalovací jednotky CDI, regulátory, problémy se zapalováním nebo špatné nabíjení akumulátoru jsou často způsobeny vadným statorem. Poškození je zřídkakdy opravitelné. Jediné, co obvykle pomůže, je kompletní výměna.
Doplňkové parametry
Náhradní stator zapalování na motory Piaggio 400-500. OEM číslo: 58080R
Stator zapalování 79mm, vhodný pro Morini a Derbi motor.
Náhradní stator zapalování, je v originální kvalitě Piaggio. Stator má 5 cívek a je vhodný pro Vespa PK 50 SS, N, Rush, PK 50-125 S, XL, XL2, N a ETS. OEM...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Světelná cívka 6V, vhodná pro Simson S50, S51, S70, SR50, SR80, KR51/2.
Klínek 2x3,7mm, vhodný pro Simson S50, S51, KR50, KR51, KR51/2, M531, M541, M741, M53, M53/1, M53/2.
Kompletní elektroinstalace, určena pro mopedy Babetta 210 se standardním tyristorem bez cívky.
Originální stator zapalování, je vhodný na motory Piaggio 50 ccm 2T od roku 1999 až do roku 2017 s hranatým konektorem. Stator má 6 cívek. OEM číslo: 584525 - 639865 - 830296.
OEM - 639727
Stator alternátoru pro 101 Octane pro Simson zapalování KIT.C.39918. Základem tohoto alternátoru je stator zapalování Yamaha DT s motorem Minarelli AM6, původně známý jako...
Stator zapalování OEM, vhodný pro Generic Trigger, Explorer, KSR Moto, Ride.
Náhradní kladívka zapalování, jsou vhodné pro mopedy Puch Maxi, Sachs a Zündapp se zapalováním Bosch a Ducati. OEM číslo: 349.2.50.915.0.B.
Rotor alternátoru pro motor Minarelli AM6 Moric, Power up s E-start.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.