Kompletní zapalování OEM, Vespa GT, GT L / Piaggio Leader 180-200ccm 4T LC
Kód: PI58141RDetailní popis produktu
Originální stator zapalování včetně rotoru, je vhodný pro skútry Vespa GT, GT L a motory Piaggio Leader 180-200ccm 4T LC. OEM číslo: 58141R.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zapalování, náhrada originálu |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | Piaggio |
Pokud hledáte kvalitní náhradní díl nebo nářadí na Váš skútr nebo motorku, tak italský specialista Buzzetti je tu pro Vás. Velmi speciální přípravky jsou tu připraveny Vám...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Klínek 2x3,7mm, vhodný pro Simson S50, S51, KR50, KR51, KR51/2, M531, M541, M741, M53, M53/1, M53/2.
Kryt zapalování od Venandi s ložiskem pro přestavbu na motor M500 vhodný pro Simson KR51/1 nebo SR4-. Vhodné pro originální brzdové lanko KR51/1.Design s leštěným povrchem a...
Originální stator zapalování, v té nejvyšší kvalitě Piaggio, je vhodný na motory Piaggio 50 ccm. Jedná se o starý typ s kulatou koncovkou konektoru. OEM číslo: 830294.
Stahovák rotoru s jemným závitem M19x1,0mm je vhodný pro zapalování Ducati / Kokusan Simson S51.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Kompletní elektroinstalace 30W, určena pro české veterány Jawa 50 typ 05, 20, 21 a 23 mustang (25W+5W).
Světelná cívka 6V, 25W, vhodná pro Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4 KR50/1, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Světelná cívka 6V, vhodná pro Simson S50, S51, S70, SR50, SR80, KR51/2.
Náhradní stator zapalování se světelnou a zapalovací cívkou 12V / 35W, je vhodný pro mopedy Puch Maxi E50, Sachs, Hercules a Zündapp. Stator je bez kladívek a kondenzátoru.
Náhradní stator zapalování je vhodný pro stroje CPI SX 50 a SM 50. V sadě je stator s konektorem a snímač. OEM číslo: CPI-51A-21130-20-00.
Stator zapalování, vhodný pro motory 50ccm Peugeot, SYM a skútry s čínským 4T motorem GY6 s normou Euro4.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.