Vzduchový filtr Stage6 Double-Layer 70mm
Kód: S6-35022/BKDetailní popis produktu
Vzduchový filtr Stage6 Double-Layer - Velký vzduchový filtr vyrobený ze dvou různých materiálů. Díky této konstrukci může zaručit velmi vysokou prostupnost vzduchu a zároveň velmi dobrou filtraci. Tento filtr používáme také v našich závodních skútrech. Tento filtr s průměrem příruby 70mm je určen pro karturátory VHST a Stage6 R/T Flat Slide s hrdlem sání MKII od S6. Pozor: Před objednáním prosím řádně prozkoumejte místo, kam chcete filtr umístit, protože je opravdu velký.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vzduchové filtry tuningové univerzální |
---|---|
EAN: | 4051272277924 |

Vložka vzduchového filtru Malossi Red Sponge Double Layer, Piaggio Liberty / Vespa LX / S - Speciální vložka do originálního airboxu ze speciálního materiálu. Tato vložka zaručí...

Velice kvalitní vzduchový filtr s přírubou 46mm, která se hodí na všechny klasické Polini CP karburátory. Filtr má molitanovou pratelnou vložku a plastovou krytku proti vodě.

Výkonný kovový vzduchový filtr Polini metal air filter v chromovém provedení je vhodný pro PHBL karburátory. Připojení: rovné 38mm, celková délka: 83mm, šířka: 74mm.

Vzduchové filtry Polini Racing Boxed jsou ideální pro každodenní použití, nebo na závodní dráhu. Protože s dodatečnou krytkou proti nečistotám a vodě se tento tuningový...

Vzduchové filtry Polini Racing Boxed jsou ideální pro každodenní použití, nebo na závodní dráhu. Protože s dodatečnou krytkou proti nečistotám a vodě se tento tuningový...

Vzduchové filtry Polini Racing Boxed jsou ideální pro každodenní použití, nebo na závodní dráhu. Protože s dodatečnou krytkou proti nečistotám a vodě se tento tuningový...

Výkonný kovový vzduchový filtr Polini metal air filter v chromovém provedení je vhodný pro PHBL karburátory. Připojení: rovné 38mm, celková délka: 70mm, šířka: 61mm.

Tyto vzduchové filtry Malossi MHR jsou speciálně navrženy jako přímá náhrada za OE filtr. Jedná se o vysoce kvalitní filtr s vysokým průtokem, který zajišťuje optimální...

Vzduchový filtr Malossi E17, d=32 mm - Filtry řady E15, E16 a E17 od firmy Malossi není potřeba mazat. Tyto filtry Vám účinně ochrání karburátor od nečistoty a zároveň Vám...

Vzduchový filtr Factory Racing Tuning od Top Performances s velkým tělem filtru pro maximální průtok vzduchu.

Vzduchové filtry Polini Racing Boxed jsou ideální pro každodenní použití, nebo na závodní dráhu. Protože s dodatečnou krytkou proti nečistotám a vodě se tento tuningový...

Vložka vzduchového filtru Malossi Red Sponge, Liberty / Vespa - Speciální vložka do originálního airboxu ze speciálního materiálu. Tato vložka zaručí maximální možný přísun...

Vložka vzduchového filtru Malossi Red Sponge, Scarabeo light 125/200 euro3 - Speciální vložka do originálního airboxu ze speciálního materiálu. Tato vložka zaručí maximální...

Vysoce výkonný pěnový vzduchový filtr Polini Special Air Box v modré barvě je vhodný pro PHBG, PHBD karburátory. Připojení: 32mm - úhel 30°, celková délka: 118mm, šířka: 80mm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory DellOrto. Trysky mají závit M6x0,75 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 160. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

Těsnící papír se dělá v několika rozměrech i tloušťkách. Velmi dobře těsnění jak olej tak benzin a použijete všude tam, kde potřebujete vyrobit nějaké těsnění vlastní výroby.Žáruvzdorný až do 400°C, pracovní teplota až do 250°C. Velice kvalitní výrobek od Španělského výrobce Artein, který můžem jen doporučit.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory DellOrto. Trysky mají závit M5x0,75 a jsou k dostání ve velikostech 38 - 124. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.