Výfuk Turbo Kit Road R, Aprilia RS50 (00-05)
Kód: H10064Detailní popis produktu
Výkonný tuningový výfuk Road R od španělského specialisty Turbo Kit. Výfuk je určený pro Aprilia RS50 od roku 1999 až 2005. Jedná se o kvalitní výfuk, který je ideální pro originální motory 50ccm a sportovní válce 70ccm. Výfuk je lakovaný s hliníkovou koncovkou. Oproti chromové verzi je náchylnější na rez. Perfektní poměr ceny a výkonu.Doplňkové parametry
Kategorie: | Výfuky pro řadičky 50ccm |
---|---|
EAN: | 8434734014415 |
Modely: | RS 50 03-05 (AM6) [ZD4PG / ZD4SE0 / ZD4TS0 / ZD4TSB / ZD4TSJ], RS 50 96-98 (AM5 / AM6) [070 / 085 / ZD4MM], RS 50 99-02 (AM6) [ZD4PG / ZD4SE0 / ZD4TS0 / ZD4TSB / ZD4TSJ] |
Značky: | Aprilia |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Výfukový systém od Arrow ve tvaru megafonu s černým pláštěm

S výfukem Cross HM MAX se Yasuni podařilo najít rovnováhu mezi výfukem pro stroje s objemem 50 cm3 nebo 70 cm3 zaměřeným na výkon a vhodností pro každodenní použití. Ve spojení...

Chromovaný výfukový systém s spodní montáží od výrobce Voca Racing.Výkonnostní potenciál tohoto systému je výrazně vyšší než u standardního výfuku, ale o něco nižší než u...

Výfuk Tecnigas E-NOX EVO-2 Steel pro Sherco 50 SM-R/SE-R CE Euro4 / Euro5 je vysoce kvalitní výrobek s kat. číslem: 53171. Tento robustní a odolný výfuk od renomované značky...

Výfuk Giannelli "Enduro 2T" vhodný pro stroje Beta Enduro 50

Matně černý výfuk Tecnigas Original Pro bez tlumiče vhodný pro motorky Sherco 50 SM a SE s převodovkou od roku 2020- od Euro 4.Původní tlumič zůstává. Tecnigas nabízí systémy...

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Derbi DRD Edition 50 SM

E-NOX označuje nové výfuky pro terénní vozidla s dlouhou životností od společnosti Tecnigas.

Sada pro odstranění katalyzátoru, od značky Naraku, je vhodná pro stroje Rieju MRT 50 Euro4 typ 2 (72km/h). Díky této sadě můžete odstranit katalyzátor, tím dosáhnete vyššího...

Kompletní sada na odblokování s nastavitelným CDI. S touto sadou je omezení výkonu odstraněno a můžete si užívat plného výkonu svého stroje. Při použití této sady se Vám...

Výfuk LeoVince X-Fight, Beta RR50 AM6 2012-
![Tuningové koleno výfuku 32mm chromové Simson KR51/2 Schwalbe [M531, M541]](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.scooter-tuning.cz/user/shop/detail/336174_tuningove-koleno-vyfuku-32mm-chromove-simson-kr51-2-schwalbe--m531--m541.jpg?671902f4
)
Tuningové koleno výfuku, je vhodné na mopedy Simson Schwalbe KR51, KR51/1, SR4-2, SR4-3 a SR4-4. Vnější průměr kolena je 32 mm a je v chromovém provedení.

Tuningový výfuk v motokrosovém stylu vhodný pro každodenní použití, optimalizovaný pro standardní motory 50 cm3, vhodný pro Aprilia RX, SX, Derbi Senda a Gilera RCR, motorky s...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Sekundární převod Malossi, z=17/37, Yamaha 250 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 17/37. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.

Řetěz Malossi Morse Racing, Yamaha T-Max - Řetěz Malossi Morse Racing, který byl navrhnut měl menší tření oproti originálního řetězu, byl lehčí, měl lepší slide a byl vysoce odolný a díky tomu získal dlouhou životnost srovnatelnou s originálem. POZOR!!! Lze použít pouze jako náhradní díl pro převody Malossi M6714757.

Primární převod Malossi, z=16/32 Honda SH do r.v. 95 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.