Výfuk Turbo Kit GMax 4T, Honda 125/150cc
Kód: M4T36-NSouvisející produkty

Náhradní dB killer pro zadní tlumič všech GMax 4T výfuků z Turbo Kitu.

Náhradní pojistný kroužek pro vložku dB killeru, která je na výfuku značky Turbo Kit.

Náhradní pružina výfuku pro Turbo Kit. Délka: 66 mm, šířka: 12 mm.
Detailní popis produktu
Kvalitní výfukový systém od Španělského výrobce Turbokit. Jedná se o výfuk z nerez / hliníkové konstrukce, která dá Vašemu skútru ten správný zvuk a vyšší výkon. Výfuk má pěkné designové zpracování a je homologovaný. Koncovka je opatřena DB-killerem(tlumičem zvuku), který lze jednoduše odstranit odstraněním ségrovky. Odstraněním DB Killeru docílíte pravého zvuku výfuku. Před zakoupením porovnejte svod výfuku originálu s obrázkem.Doplňkové parametry
Kategorie: | Výfuky pro skútry tuningové |
---|---|
EAN: | 8434734017911 |
Modely: | @ 125 4T NES125 [JF07], @ 150 4T NES150 [KF03], Dylan 125 SES125 [JF10], Dylan 150 SES150 [KF05], Passion 125i PES125 07- [JF17], Passion 150i PES150 07- [KF09], SH 125 4T 2V 00-04 [JF09], SH 125i 4T 2V 05-08 E3 [JF14], SH 125i 4T 2V 09-12 E3 [JF23], SH 150 4T 2V 00-04 [KF04], SH 150i 4T 2V 05-08 [KF08], SH 150i 4T 2V 09-12 E3 [KF10] |
Značky: | Honda |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Tento výfuk nabízí diskrétně sportovní zvuk a špičkovou kvalitu

Vysoce kvalitní zadní koncovka výfuku REMUS RS, je v černé barvě a je vhodná pro skútry Vespa GTS, a GTS Super 300 HPE Euro4 od roku 2019.

Výrobky renomované španělské značky Yasuni jsou dodávány vždy v té mamximální možné kvalitě. Jedna z posledních značek co se zabývá laděnými výfuky pro dvoutaktní mále motory....

Výfuk Polini Sport je vyrobený z nerezu, má vysoce kvalitní zpracování a výborný výkon. Italský výrobce testuje a vyvíjí své výfuky ve vlastním oddělení a jako vždy klade na své...

Výborný laděný výfuk Yasuni Carrera 10 s hliníkovou koncovkou, je vhodný pro motory Piaggio 50 2T AC/LC. Co se týče výkonu, Carrera 10 je mezi Yasuni R a Carrera...

Výfuk DMP Blaster, Peugeot Speedfight 1, Speedfight 2, Vivacity 50cc 2T 2008-

Vysoce kvalitní koleno výfuku REMUS RS je v černé barvě. Toto koleno výfuku je vhodné pro skútry Vespa GTS 300 a GTS 300 Super HPE Euro4 od roku 2019.

Výfuk Turbo Kit, Lambretta V125 4T 18-

Výfuk Malossi Flip je velice kvalitní výfuk vyrobený ze speciálního ocelového plechu o tloušťce 1,5 mm, zadní tlumič je vyroben z hliníku. Tento výfuk bude zároveň i krásným...

Výborný laděný výfuk Yasuni Carrera 10, s koncovkou ve vzhledu žlutého karbonu, je vhodný pro motory Peugeot horizontal 50 ccm. Co se týče výkonu, Carrera 10 je mezi Yasuni...

Výfuk Polini Sport Scooter Team 4 má vysoce kvalitní zpracování a špičkový výkon. Italský výrobce testuje a vyvíjí své výfuky ve vlastním oddělení a jako vždy klade na své...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Výfuk Tecnigas 4SCOOT je sportovní výfuk určený pro motory Piaggio Leader 125-200ccm. Výfuk je z nerezové oceli a hliníku, díky tomu má velice nízkou váhu, která je spojena s...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Sekundární převod Malossi, z=17/37, Yamaha 250 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 17/37. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.

Řetěz Malossi Morse Racing, Yamaha T-Max - Řetěz Malossi Morse Racing, který byl navrhnut měl menší tření oproti originálního řetězu, byl lehčí, měl lepší slide a byl vysoce odolný a díky tomu získal dlouhou životnost srovnatelnou s originálem. POZOR!!! Lze použít pouze jako náhradní díl pro převody Malossi M6714757.

Primární převod Malossi, z=16/32 Honda SH do r.v. 95 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.