Vložka vzduchového filtru Malossi Red Sponge, PIAGGIO Fly 125 3V / Liberty 125-150 i.e. 3V
Kód: M1416571Detailní popis produktu
Vložka vzduchového filtru Malossi Red Sponge, PIAGGIO Fly 125 3V / Liberty 125-150 i.e. 3V - Speciální vložka do originálního airboxu ze speciálního materiálu. Tato vložka zaručí maximální možný přísun vzduchu pro karburátor s nezměněnou filtrační schopností jako má originální filtr. Tuto vložku velmi doporučujeme, popřípadě v kombinaci s otvorem do airboxu. Podle dalších úprav a typu motoru je vhodné přetryskovat karburátor pro dosažení maximálního výkonu. Před objednání nezapomeňte zkontrolovat tvar vložky, který souhlasí s obrázkem.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vzduchové filtry do originálního airboxu |
---|---|
EAN: | 4260438372629 |
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | Malossi |

Náhradní hadice sání ke karburátoru pro stroje Motorhispania Furia, RX s PHBN karburátory. Připojení k airboxu: 40mm, připojení ke karburátoru: 35mm.

Náhradní dvouvrstvá vložka filtru Polini umožňuje maximální filtrační efekt s optimálním výkonem. Tato vložka filtru Polini je vhodná pro skútry Piaggio Liberty 50, 125, 150,...

Kvalitní vzduchový filtr Polini je vhodný pro stroje Piaggio Boxer, Bravo, CBA, Ciao, Eco, Grillo, Si.

Náhradní vzduchový filtr, vhodný pro Rieju MRT SM 50 Cross a Supermoto. OEM číslo: 024.38.000.00.00.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní dvouvrstvá vložka filtru Polini umožňuje maximální filtrační efekt s optimálním výkonem. Tato vložka filtru Polini je vhodná pro skútry Piaggio Liberty 50 2T od roku 1997.

Náhradní vzduchový filtr, je vhodný pro skútry Peugeot Ludix, Speedfight 3, New Vivacity 50 4T, SYM Allo, Fiddle 2 a Orbit 2 50 4T od roku výroby 2009. OEM číslo: U17211-AWA-000.

Dvouvrstvá vložka filtru Polini je univerzální a můžete si z ní vystříhnout jakýkoliv tvar. Vložka filtru má rozměry 420x297mm.

Náhradní hadice sání ke karburátoru OEM, je vhodná pro stroje Generic Trigger a Explorer Sniper. Průměr k filtru: 44mm, průměr ke karburátoru: 35mm.

Náhradní vložka vzduchového filtru v originální kvalitě Piaggio. Vložka filtru je vhodná pro skútry Vespa ET4 50ccm 4T AC, ET4 125 / 150ccm 4T AC, DERBI / PIAGGIO...

Originální vzduchový filtr krytu variátoru je vhodný pro skútry Vespa GT/GTL 125/200, GTV 125/250, GT60, GTS 125-300. OEM číslo: 842093.

Špičkový vzduchový filtr Polini je vhodný pro skútry Yamaha T-Max 500 od roku 2008 a T-Max 530 na levou stranu. Tento filtr je velice kvalitní, odolný a je vyroben z materiálů,...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Vložka vzduchového filtru kompatibilní s modelem Honda EX5 Dream 100, Wave 100, Cub 100 EX, Super Cub 100 (C100CM, KS, M2, NF100MSH) a Italika Argenta 110.
Odpovědět

Primární převod Malossi, z=15/38, d=17 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, z=16/44, Honda Pantheon i.e. 150 4T LC - Upravený primární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 16/44. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Sekundární převod Malossi, z=14/43, Yamaha 125 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 14/43. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme. Pro skútry do r. v. 2000.