Vata do koncovky výfuku Tecnigas 60x245mm, Tecnigas Next-R, RS
Kód: 38671Související produkty

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry v chromovém provedení. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry v chromovém provedení. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry v chromovém provedení. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry v chromovém provedení. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry v chromovém provedení. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry v chromovém provedení. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.

Klasický sportovní výfuk pro dvoutaktní skútry. Po správném doladění se zvedne maximální rychlost i zrychlení.
Detailní popis produktu
Izolační vata do koncovky výfuku Tecnigas o rozměru 60x245mm. Vata je vhodná například pro: Tecnigas Next-R, RS a další.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a náhradní díly pro výfuky |
---|---|
EAN: | 4057237591647 |
Univerzální: | Ano |
Univerzální díl: | Ano |

Svod výfuku odškrcený, s katalyzátorem od Arrow z nerezové oceli, je vhodný pro Vespa GTS 300 4-taktní LC Euro5 od roku 2021.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Beta RR 50

Zadní tlumič Giannelli v provedení z uhlíkových vláken vhodný pro Derbi GPR 50

Náhradní těsnění výfuku, je vhodné pro mopedy Puch Maxi, X30, MS, VS, MV, DS a VZ. Výška: 30,25 mm, délka: 54 mm, rozteč děr: 42 mm, průměr děr: 6 mm, vnitřní průměr: 20 mm,...

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro modely 50cc Valenti Racing RME

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení pro Beta RR 50 Enduro

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení pro Rieju MRX 50

Montážní sada se všemi jednotlivými díly pro výfuk RS-II Racing z Tecnigas.Obsah balení odpovídá produktovému obrázku.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení vhodný pro Beta RR 50 Enduro/Motard

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 38-39 mm. Objímka má šířku 13 mm a otvor na šrouby M6.

Sada kolena výfuku 28mm. Koleno je pochromované a je vhodné pro Simson KR51/2 Schwalbe. Součástí je 1x koleno výfuku, 1x převlečná matice, 2x měděné těsnění, 1x pojistná...

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 34-36 mm. Objímka má šířku 12 mm a otvor na šrouby M6.

Náhradní nerezové koleno výfuku, je vhodné pro skútry Gilera Runner, Piaggio Hexagon, TPH, SKR a Italjet Dragster 125-180 2T. Jedná se o otevřené koleno výfuku bez uškrcení...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

CDI Malossi Digitronic, Runner 180ccm, 2T - CDI Malossi Digitronic vznikl na zkušební brzdě a závodní dráze pro dosažení nejlepších výsledků v každé situaci. CDI Digitronic využívá technologie využívané v závodním oddělení Malossi a umožňuje motoru točit až 20 000otáček za minutu. CDI je tvarově stejné jako originál a konektory jsou také stejné takže snadné montáž je zaručena. Digitronic je určen pro 2t skútry s motorem Piaggio o objemu 125-180ccm.

Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro stroje s motory Minarelli AM6 Euro 4. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor zapalovací jednotky Digitronic je vybaven paměťovým systémem pro křivku předstihu. Křivka časování zapalování je řízena 16 body zlomu a sytič je automaticky založen na teplotě motoru. Omezovač je při 15 000 ot / min. Tato CDI jednotka je navržena pro plug & play zapojení.

CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio(Leader) 125-200 4T LC - Digitronic od Malossi je vlastně laditelné CDI pro skútry s motorem Piaggio Leader 125-200ccm s imobilizérem. Digitronic se ladí 16-polohovým přepínačem. Digitronic ovládá i sytič na základě signálu z čidla teploty motoru. APRILIA ATLANTIC - Arrecife 125 4-stroke LC ATLANTIC 200 4-stroke LC (PIAGGIO M234M) SCARABEO 125 4-stroke LC (PIAGGIO) SPORTCITY 125 4-stroke LC (PIAGGIO M281M) SPORTCITY 200 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M288M) DERBI GP1 125 4-stroke LC euro 2-3 RAMBLA 125 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M287M) GILERA DNA 125 4-stroke LC DNA 180 4-stroke LC NEXUS 125 4-stroke LC euro 3 RUNNER ST 125 4-stroke LC euro 3 RUNNER ST 200 4-stroke LC euro 3 RUNNER VX 125 4-stroke LC 2006-> RUNNER VX 125 4-stroke LC RUNNER VXR 180 4-stroke LC RUNNER VXR 200 4-stroke LC RUNNER VXR 200 4-stroke LC 2006-> MALAGUTI PHANTOM MAX 200 4-stroke LC (PIAGGIO) MADISON 180 4-stroke LC (PIAGGIO) MADISON 200 4-stroke LC (PIAGGIO) MADISON 3 125 4-stroke LC (PIAGGIO) PIAGGIO BEVERLY 125 4-stroke LC BEVERLY 200 4-stroke LC CARNABY 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER M28FM) CARNABY 200 4-stroke LC euro 3 (LEADER M601M) SUPER HEXAGON GTX 125 4-stroke LC SUPER HEXAGON GTX 180 4-stroke LC X7 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER) X8 125 4-stroke LC euro 2-3 (LEADER) X8 200 4-stroke LC X9 125 4-stroke LC X9 AMALFI 180 4-stroke LC X9 200 4-stroke LC VESPA Granturismo L - GT - GTV 125 4-stroke LC (LEADER) Granturismo L - GT 200 4-stroke LC (M312M)