Variátor Malossi Multivar 2000, Vespa Primavera, Sprint 125ie 3V
Kód: M5116674Související produkty

Válečky Malossi Maxi - rozměry 18x14 / 19x13,7 / 19x17 / 20x12 / 20x14,8 / 20x17 / 20,9x17 / 23x18 / 23,8x18 / 25x14,9 / 25x15,9 / 25x17 / 25x19 / 25x22,2 / 26x12,8 / 28x19,9 /...
- 18x14 - 9,00g - 6ks
- 18x14 - 10,00g - 6ks
- 18x14 - 11,00g - 6ks
- 18x14 - 12,00g - 6ks
- 18x14 - 13,00g - 6ks
- 18x14 - 14,00g - 6ks
- 18x14 - 15,00g - 6ks
- 19x13,7 - 10,00g - 6ks
- 19x13,7 - 11,00g - 6ks
- 19x13,7 - 12,00g - 6ks
- 19x17 - 5,40g - 6ks
- 19x17 - 6,10g - 6ks
- 19x17 - 6,60g - 6ks
- 19x17 - 7,40g - 6ks
- 19x17 - 7,70g - 6ks
- 19x17 - 8,70g - 6ks
- 19x17 - 9,30g - 6ks
- 19x17 - 10,00g - 6ks
- 19x17 - 10,70g - 6ks
- 19x17 - 12,00g - 6ks

Kontrastní pružina Malossi MHR v bílé barvě. Tuhost a délka pružiny: K3.2 / L142mm. Pružina je vhodná pro Piaggio Liberty, Primavera 125ccm - 150ccm s motorem 3V iGet. Tato...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Žlutá kontrastní pružina z balení od variátoru. Jedná se o novou nepoužitou pružinu, která byla pouze rozbalená. Pružina může mít nějaké drobné skřábance na laku. Vhodné pro...
Detailní popis produktu
Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Pokud vyměníme pouze variátor poznáme to hned na svižnějším rozjezdu a zlepšení maximální rychlosti. Je důležité si uvědomit, že variátor nijak nezvýší výkon, ale pouze zlepší jeho průběh! Osvědčený výrobek od Malossi, zaručuje vysokou kvalitu a dlouhou životnost. V sadě je variátor, sada vodítek, sada válečků 20x17mm, 11,5g a kontrastní pružina.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Variátory |
---|---|
EAN: | 4260335254585 |

Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi,...

Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Pokud vyměníme pouze variátor...

Variátor Malossi Multivar 2000, Yamaha 125/150 - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu...

Variátor Malossi Multivar, Peugeot 100 bez katalyzátoru - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího...

Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi,...

Variátor Malossi Multivar 2000, Yamaha Delight, RS 125 od roku 2017 - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a...

Variátor Malossi Multivar, Sym 250/300 4T LC - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na...

Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi,...

Variátor Malossi Multivar, Peugeot Satelis compressor 125 - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a...

Variátor kit Malossi Overrange 2005, Minarelli - Nový Overrange kit ze serie Malossi Hyper Racing (MHR) k dostání od srpna 2005. Celý kit obsahuje kompletní zadní řemenici...

Variátor Malossi Multivar, Yamaha T Max (5GJ) - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na...

Variátor Malossi Multivar, Piaggio 125 4T AC - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na...

Variátor Malossi Multivar 2000 MHR Next, Yamaha T Max (5VU,4B5) - Zkratka MHR znamená "Malossi Hyper Racing". Tyto tři slova dokonale vystihují tento variátor. Variátor dokonale...

Variátor Malossi Multivar 2000, Piaggio 125/180 2T - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího...
Montáž variátoru
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon. Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení. Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování: 2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování 4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni. Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.

Pomocí zapalovacího klínku máte možnost upravit původní zapalování. Bod zážehu lze posunout dopředu, což je lepší pro motory s vyššími otáčkami. Posunutí časování zapalování (předstih) u sériového zapalování umožňuje zvýšení točivého momentu a výkonu.