Válečky DR. PULLEY 21x17
Kód: SR211710 SR211711 SR2117115 SR211712 SR2117125 SR211713 SR2117135 SR211714 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Špičkové a speciální válečky DR. PULLEY o rozměru 21x17 od 9,0g do 14,0g. Tyto válečky nabízejí ještě lepší zrychlení a vyšší maximální rychlost. V sadě je 6 kusů válečků. Válečky jsou vhodné pro originální variátory. Vhodné například pro skútry Vespa GTS 200 - 300 ccm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Variátorové válečky |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Válečky |
Výrobce: | Dr.Pulley |

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 21,5 gMnožství: 9 kusů

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 10,5 gMnožství: 9 kusů

Špičkové a speciální válečky DR. PULLEY o rozměru 25x17mm. Válečky jsou dostupné v gramáži od 15,0g do 22,0g. Tyto válečky nabízejí ještě lepší zrychlení a vyšší maximální...

Špičkové a speciální válečky DR. PULLEY o rozměru 20x15 od 11,0g do 14,0g. Tyto válečky nabízejí ještě lepší zrychlení a vyšší maximální rychlost. V sadě je 6 kusů válečků....

Špičkové a speciální válečky DR. PULLEY o rozměru 20x12mm od 9,0g do 10,5g. Tyto válečky nabízejí ještě lepší zrychlení a vyšší maximální rychlost. V sadě je 6 kusů válečků....

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 13,2 gMnožství: 9 kusů

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 10,0 gMnožství: 9 kusů

Originální Piaggio váleček o přesném rozměru a gramáži. Cena za jeden kus, pro kompletní výměnu budete potřebovat 8ks. Pro modely o objemu 400ccm.OEM číslo: 849914

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 21,0 gMnožství: 9 kusů

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 20 mmHmotnost: 3,4 gMnožství: 10 kusů

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 15,7 gMnožství: 9 kusů

Špičkové a speciální válečky DR. PULLEY o rozměru 19x15,5mm od 5,0g do 10,0g. Tyto válečky nabízejí ještě lepší zrychlení a vyšší maximální rychlost. V sadě je 6 kusů válečků....
- 19x15,5 - 5,00g - 6ks
- 19x15,5 - 5,50g - 6ks
- 19x15,5 - 6,00g - 6ks
- 19x15,5 - 6,50g - 6ks
- 19x15,5 - 7,50g - 6ks
- 19x15,5 - 10,00g - 6ks

Originální válečky v top kvalitě Piaggio. Rozměry válečků jsou: 19x17 - 10,50g - 6 ks. OEM číslo: CM1038015.

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 14,0 gMnožství: 9 kusů

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic. Vlastnosti: Délka: 20 mm Hmotnost: 5,7 g Množství: 10 kusů...

Sada závaží jako náhrada nebo pro ladění patentovaného systému Yasuni Axial Variomatic.Vlastnosti:Délka: 26 mmHmotnost: 22,4 gMnožství: 9 kusů
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Polořemenice pohyblivá Malossi Torque Drive, Piaggio 200-300 4T LC - Zadní pohyblivá polořemenice. Tato polořemenice značně zlepší průběh výkonu Vašeho skútru a to zejména při akceleraci. Díky rovným drahám je akcelerace plynulá, bez cítileného přechodu na jiný sklon dráhy jako v případě originální polořemenice. Pro motory Piaggio Leader (200-300ccm) od roku 2003.

Polořemenice pohyblivá Malossi MHR Torque Drive, Yamaha T Max - Zadní pohyblivá polořemenice. Tato polořemenice značně zlepší průběh výkonu Vašeho skútru a to zejména při akceleraci. Díky rovným drahám je akcelerace plynulá, bez cítileného přechodu na jiný sklon dráhy jako v případě originální polořemenice.

Polořemenice pohyblivá Malossi MHR Torque Drive, Honda 125-250 4T LC - Zadní pohyblivá polořemenice. Tato polořemenice značně zlepší průběh výkonu Vašeho skútru a to zejména při akceleraci. Díky rovným drahám je akcelerace plynulá, bez cítileného přechodu na jiný sklon dráhy jako v případě originální polořemenice.