Válec Stage6 77ccm Big Racing + klikový hřídel, Minarelli AM6
Kód: S6-7018810/PACK1Související produkty

Špičková sada válce Stage6 77ccm Big Racing pro motory Minarelli AM6 s pístním čepem 12mm. Válec byl vyvinut ve spolupráci s profesionály z MXS Racing. Jedná se o klenot v...

Vysoce kvalitní tuningový klikový hřídel Stage6 HPC MKII s pístním čepem 12mm. Klikový hřídel je vhodný pro motory Minarelli AM6. Jedná se o perfektní kliku pro sportovní a...

Vysoce kvalitní sada gufer klikového hřídele Stage6 R/T. Kvalitní gufera a ložiska jsou základem pro dlouhou životnost motoru. Gufera Stage6 zaručují vysokou kvalitu a odolnost....
Detailní popis produktu
Špičková sada válce s klikovým hřídelem Stage6 77ccm Big Racing, je vhodná pro motory Minarelli AM6 s pístním čepem 12mm. Válec byl vyvinut ve spolupráci s profesionály z MXS Racing. Jedná se o klenot v oblasti válců, tento válec poskytuje nejvyšší možný výkon a zároveň vysokou spolehlivost. Válec má 5 kanálků a dosahuje neuvěřitelných 23 koní a 13 Nm (24mm karburátor, originální zapalování, závodní výfuk). Válec nabízí velký objem chlazení. V sadě je extrémně kvalitní píst Vertex s jedním kroužkem a špičková jednodílná hlava válce. Vrtání válce: 50mm, časování: 190°-125°. Dále jsou v sadě ložiska motoru a klikový hřídel Stage6 HPC. Klikový hřídel s vysokou kompresí (HPC), poskytuje vynikající vyvážení a stabilitu i při nejvyšších otáčkách. Klikový hřídel má ojnici 85mm, zdvih 39mm a je schopný poskytnout až 16 000 ot./min. Pro montáž této sady je nutné použít delší štefty.Doplňkové parametry
Kategorie: | Sady válců tuning |
---|---|
EAN: | 4051272013638 |

Pístní sada Malossi MHR 70ccm 47.6mm s 12mm pístním čepem.

Kompletní sada válce především pro závodní účely z díly Malossi. Poslední verze Testa rossa s obsahem 94ccm, vrtání 52mm, pro použití s klikou, která má zdvih 44m a ojnici 90mm....

Ventily s pružinami Malossi, pro originální hlavu, Piaggio - Sada ventilů a pružin pro čtyřtaktní motory kompletující řadu výrobků od Malossi pro každodenní i sportovní účely....

Sada těsnění Malossi MHR TEAM 50, Derbi Senda - Sada těsnění Malossi MHR TEAM 50, Derbi Senda

Válec s větším obsahem pro Váš skútr nebo motorku od Malossi použitelný pro každodenní ježdění. Dá se použít s originální hlavou avšak je potřeba dokoupit ještě speciální CDI od...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Válec Malossi MHR 70ccm, 12 mm, Minarelli horizontal LC - To nejlepší nářadí pro závody pro "normální" lidi. Verze se šesti kanály, výkon po maximálním naladění může být až...

Vačka Malossi Power Cam pro Vespu LX, S, Primavera 4T 4V 50ccm. Na této tuningové vačce s optimalizovaným časováním jsou využity znalosti závodního týmu. Upravené časování dává...

Písty Malossi, Yamaha T Max - Kované písty na T-maxe jsou chloubou firmy Malossi. Písty mají větší kompresi a tím má celý motor větší výkon. Písty jsou vyrobeny z Al-Si-Cu...

Válec Malossi MHR Team Modular 79ccm pro Derbi EBE, EBS je nejvýkonější válec od Malossi pro skútry s motorem EBE / EBS. Válec s hlavou přichází s naprostou špičkovou...

Válec Malossi Sport 70cc, Honda X8R - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme...

Sada těsnění válce Malossi s vrtáním 50mm, je vhodné pro motory Derbi D50B0 a D50B01. Těsnění je ve špičkové kvalitě Malossi a je vhodné pro válce 3112985 a 3113221.

Válec Malossi MHR Replica 70ccm, Piaggio LC - Menší brácha plně závodního válce Malossi MHR přináší sílu závodního válce do ulic. Malossi MHR replica je jeden z nejslibnějších...

Vačka Malossi, Piaggio 4T AC - Na této tuningové vačce jsou využity znalosti závodního týmu. Díky technologii výroby a použitým materiálům se tato váčka dá nazvat šperkem. Díky...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Suzuki LT 230 E Quadrunner r.v. 87-93 (přední) / LT 230 Quadsport r.v. 85-88 (přední) / LT 250 R Quadsport r.v. 85-92 (přední) / LT 250 S Quadsport r.v. 89-90 (přední) / LT 250 Z r.v. 05-06 (přední) / LT 400 Z Quadsport r.v. 03-09 (přední) / LT 500 R Quadracar r.v. 87-90 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 170mm / Průměr umístění děr: 48mm / Tloušťka kotouče: 3,0mm / Počet děr: 3 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Standard

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Kotouč je vhodný pro skútry Honda PCX 125 a 150 od roku 2022 a Hondu SH 125 od roku 2020. Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 105mm / Tloušťka kotouče: 3,5mm / Počet děr: 5 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Honda SH 300 I r.v. 06-11 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 256mm / Průměr umístění děr: 144mm / Tloušťka kotouče: 4,5mm / Počet děr: 6 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Standard

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Aprilia Scarabeo 50 DT r.v. 93-97 (přední) / Scarabeo 70 r.v. 94-98 (přední) / Scarabeo 125 4T r.v. 98 (přední) / Leonardo ST 250 4T r.v. 99-04 (zadní) / Leonardo 300 r.v. 02-05 (zadní) / Atlantic Sprint 400 r.v. 05-08 (zadní) / Arrecifere 500 r.v. 01-04 (zadní) / Atlantic 500 r.v. 01-08 (zadní) / Atlantic Sprint 500 r.v. 01-08 (zadní) / Scarabeo 500 r.v. 03-05 (zadní) / Scarabeo Light 500 r.v. 03-05 (zadní), Atala Carosello 50 r.v. 99-01 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 96mm / Tloušťka kotouče: 4,0mm / Počet děr: 5 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 6,5mm / Typ: Standard