Válec Polini Sport 70ccm 47mm, Kymco AC (SF10)
Kód: 125.0008Související produkty

Náhradní hlava válce Polini Sport, na válec 70ccm s průměrem 47mm, vhodná pro motory Minarelli horizontal AC, CPI, Keeway (1E40QMB), Kymco (SF10).

Vysoce kvalitní pístní kroužek Polini pro válce 70ccm. Pístní kroužek má průměr 47,4mm a tloušťku 1,2mm.

Vysoce kvalitní pístní kroužek Polini na válce 70ccm. Pístní kroužek má průměr 47mm a tloušťku 1,2mm.

Pístní sada 70ccm Polini Sport v top kvalitě. Průměr pístu je 47mm, tato pístní sada je vhodná pro Kymco s motory horizontal AC (SF10). V sadě je píst, pístní kroužky, pístní...

Náhradní sada pístních kroužků Airsal Sport je ve vysoké kvalitě. Tato sada pístních kroužků je vhodná pro válce Airsal Sport 49,2ccm s vrtáním 40mm, které jsou určené pro...

Náhradní šteft výfuku Polini se závitem M6 a délkou 32mm.
Detailní popis produktu
Kompletní sada litinového válce Polini Sport 70ccm s vrtáním 47mm. Tento válec je určený pro skútry Kymco s horizontálním motorem (SF10). Válec Vám zaručí zvýšení výkonu a dle výrobce dosahuje výkonu 9,8 hp při 8 800 ot./min.Doplňkové parametry

V sadě je Píst, pístní čep, pístní kroužky, ségrovky. Píst je dvoukroužkový. M318520 / M318523 / M318573 / M319847 / M3113865

V sadě je Píst, pístní čep, pístní kroužky, ségrovky. Píst je dvoukroužkový. M3112901

Kompletní sada válce především pro závodní účely z díly Malossi. Poslední verze Testa rossa s obsahem 94ccm, vrtání 52mm, pro použití s klikou, která má zdvih 44m a ojnici 90mm....

Válec Malossi MHR Replica 70ccm, Peugeot Ludix 2T AC - Menší brácha plně závodního válce Malossi MHR přináší sílu závodního válce do ulic. Malossi MHR replica je jeden z...

Náhradní hlava válce 50ccm je vhodná pro motory Piaggio LC (pětiúhelník) vyrobené od roku 1997.

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Písty Malossi, Yamaha T Max - Kované písty na T-maxe jsou chloubou firmy Malossi. Písty mají větší kompresi a tím má celý motor větší výkon. Písty jsou vyrobeny z Al-Si-Cu...

Vysoce kvalitní pístní sada je vhodná pro válce Malossi 3115374, 3115385, 3115883, 3116992. Píst má průměr 52mm - velikost "0". Pístní čep má průměr 13mm. V sadě je...

Těsnění je určené pro válec Malossi: M3111374

Válec Malossi MHR Team Modular 50ccm pro motory Derbi D50B0 a D50B01 je nejvýkonější válec od Malossi do obsahu 50ccm. Válec s hlavou přichází s naprostou špičkovou...

Ventily s pružinami Malossi, pro originální hlavu, Piaggio - Sada ventilů a pružin pro čtyřtaktní motory kompletující řadu výrobků od Malossi pro každodenní i sportovní účely....

Válec Malossi BIG D.E.P.S. 4 MHR 75ccm pro Derbi D50B0, D50B1 je nejvýkonější válec od Malossi pro mopedové motory Piaggio / Vespa. Válec s hlavou přichází s naprostou špičkovou...

Hlava válce modular, MHR Team Piaggio, d=47,6m - Hlava válce modular, MHR Team Piaggio, d=47,6m

Válec Malossi MHR Replica 70ccm, Peugeot vertikal LC - Menší brácha plně závodního válce Malossi MHR přináší sílu závodního válce do ulic. Malossi MHR replica je jeden z...

Válec Malossi MHR Team Modular 79ccm pro Derbi EBE, EBS je nejvýkonější válec od Malossi pro skútry s motorem EBE / EBS. Válec s hlavou přichází s naprostou špičkovou...
Odpovědět

Sekundární převod Malossi, z=15/47 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Sekundární převod Malossi, z=15/55 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem. Převody je nutno lisovat.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.