Válec Malossi Sport 70cc, Honda X8R
Kód: M319879Související produkty

Válec Malossi Sport bez hlavy 70ccm, Honda BALI, SFX - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K...

Píst pro Malossi SPORT 70cc válec, Piaggio, Peugeot, CPI.

Pístní kroužky Malossi, d=47x1,5 mm - Pístní kroužky Malossi, d=47x1,5mm

Výbrusová pístní sada pro všechny typy válců s vrtání 47mm. Tento píst je na první výbrus s rozměrem 47,40mm a 12mm pístním čepem. K dostání je ještě verze 47,80

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Detailní popis produktu
Válec Malossi Sport 70cc, Honda X8R - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme také nějaký základní sportovní výfuk jako je třeba Yasuni Z nebo Laser Xpro V sadě najdete kompletní válec, píst, kroužky, pístní čep, sadu těsnění. U litinových kitů je hlavní výhodou delší životnost a hlavně zátah odspodu. Výkon by se měl pohybovat okolo 8 až 10ti koní za předpokladu správného nastavení a použití dalších komponentů.Doplňkové parametry
Kategorie: | Sady válců tuning |
---|---|
EAN: | 4260088516206 |

Píst Malossi Sport, Minarelli, Morini, d=47 mm, 10 mm čep - Píst Malossi Sport, d=47mm Minarelli, Morini AC/LC

Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme také nějaký základní sportovní výfuk...

Válec Malossi MHR 79ccm s vrtáním 50mm je vhodný pro motory Minarelli AM. To nejlepší nářadí od Malossi v této kategorii. S títmo válcem doporučujeme zakoupit větší karburátor a...

Válec Malossi MHR Team Modular 79ccm pro Derbi D50B0, D50B1 je nejvýkonější válec od Malossi pro skútry s motorem D50B. Válec s hlavou přichází s naprostou špičkovou technologií...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Válce s větším objemem od Malossi jsou vždy zárukou prvotřídní kvality a perfektního výkonu. Válec o objemu 187ccm s vrtáním 70 mm. Pokud kit zkombinujete ještě navíc s delšími...

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Pístní sada Meteor d=40 mm, Piaggio - Náhradní píst pro Váš originální padesátkový válec. Pokud se Vám zdá, že výkon motoru už není to co bývalo, je možná čas na výměnu pístu....

Válec Malossi bez hlavy 218ccm, Piaggio 4T LC - Válce s větším objemem od Malossi jsou vždy zárukou prvotřídní kvality a perfektního výkonu. Rozsáhlý program pro maxiskútry...

V sadě je Píst, pístní čep, pístní kroužky, ségrovky. Píst je jednokroužkový. M318403,M318559,M318565

Válec Malossi Sport 70cc, Piaggio AC - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme...

Válec Malossi Sport 70cc, Peugeot AC - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme...

Hlava válce modular, MHR Team Piaggio, d=47,6m - Hlava válce modular, MHR Team Piaggio, d=47,6m

Vačka Malossi, Piaggio 4T AC - Na této tuningové vačce jsou využity znalosti závodního týmu. Díky technologii výroby a použitým materiálům se tato váčka dá nazvat šperkem. Díky...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Válec Malossi Sport 70cc, Minarelli LC - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme také nějaký základní sportovní výfuk jako je třeba Yasuni Z nebo Laser Xpro V sadě najdete kompletní válec, píst, kroužky, pístní čep, sadu těsnění. U litinových kitů je hlavní výhodou delší životnost a hlavně zátah odspodu. Výkon by se měl pohybovat okolo 8 až 10ti koní za předpokladu správného nastavení a použití dalších komponentů.

Válec Malossi Sport 70cc, Honda Dio - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme také nějaký základní sportovní výfuk jako je třeba Yasuni Z nebo Laser Xpro V sadě najdete kompletní válec, píst, kroužky, pístní čep, sadu těsnění. U litinových kitů je hlavní výhodou delší životnost a hlavně zátah odspodu. Výkon by se měl pohybovat okolo 8 až 10ti koní za předpokladu správného nastavení a použití dalších komponentů.

Válec Malossi bez hlavy 187ccm, Piaggio 4T AC - Válce s větším objemem od Malossi jsou vždy zárukou prvotřídní kvality a perfektního výkonu. Rozsáhlý program pro maxiskútry nabízí řadu válců s objemem od 120 do 290ccm pro různé typy motorů. Pokud kterýkoliv kit zkombinujete ještě navíc s delšími převody a variátorem, tak se bezpochyby stanete králem Vašeho města. Všechny válce jsou v kompletní sadě se vším potřebným materiálem pro montáž. Vždy ucítíte znatelný nárust maximální rychlosi a lepší starty.

Válec Malossi Sport 70cc, Derbi LC - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme také nějaký základní sportovní výfuk jako je třeba Yasuni Z nebo Laser Xpro V sadě najdete kompletní válec, píst, kroužky, pístní čep, sadu těsnění. U litinových kitů je hlavní výhodou delší životnost a hlavně zátah odspodu. Výkon by se měl pohybovat okolo 8 až 10ti koní za předpokladu správného nastavení a použití dalších komponentů.