Tyč řízení OEM kompletní, Vespa GTS, GTV bez ABS (na tlumič na 1 šroub)
Kód: PI-1C0007475Detailní popis produktu
Důležité upozornění:
V níže uvedených modelech používá Vespa dva různé sloupky řízení, které lze pouze přibližně zařadit do konkrétních modelových let. Důležitým rozlišovacím znakem jsou použité přední tlumiče. Ty lze vždy přiřadit ke konkrétnímu sloupku řízení a lze je snadno identifikovat. Spodní tlumič se upevňuje buď dvěma, nebo jedním šroubem. Zde uvedený sloupek řízení je vhodný pro vozidla bez protiblokovacího systému, která používají přední vzpěru zavěšení s 1 šroubem pro spodní upevnění.
U následujících modelů je třeba zkontrolovat typ použitého předního tlumiče:
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vidlice |
---|---|
EAN: | 4057237609113 |
Modely: | GTS 250 ie 4V E3 05-16 [ZAPM45100], GTS 300 ie Super 4V 08-16 ABS/ bez ABS E3 [ZAPM45200/ 202] |
Značky: | Vespa moderní |
Univerzální: | Ne |

Miska ložiska řízení -A- s průměrem 36,5 mm. Určeno pro ložisko v hlavě řízení, které je vhodné pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/1, KR51/2, SR4-1,...

Brýle vidlice spodní, kompatibilní s přední teleskopickou vidlicí Simson S50, S51, S70.

Horní podložka přední vidlice o rozměrech 8,4x20x1,5mm, vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní sada trubek vidlice, o rozměru 610x37mm, je vhodná na stroje Beta RR, Rieju MRT, Derbi Senda, Gilera RCR, SMT a Peugeot XPS.

Horní držák pružiny vidlice od EBR vhodný pro Puch Maxi.

Opravná sada přední vidlice, se skládá ze 13 kusů a je vhodná na stroje Simson S50, S51, S70, S53, S83, SR50 a SR80. Sada se skládá z: 2 pružin o průměru 3,2mm, 2 gumových...

Náhradní gumové kryty kluzáků přední vidlice, jsou vhodné na stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50 a SR80.

Trubka vidlice 612x37mm, Rieju MRT, Derbi Senda X-Race, Xtreme 50 Euro4

Chromovaná výztuha blatníku od EBR pro přední blatník

Náhradní sada krytů (prachovek) kluzáků vidlice je vhodná pro mopedy MBK 51. Délka 165mm, průměr 30mm.

Náhradní sada gufer vidlice, o rozměru 41x53x10,5mm, je vhodná pro stroje Aprilia, HM, Honda, Husqvarna, Kawasaki a Yamaha.

OEM sloupek řízení / vidlice kompletní pro Vespa GT, GTS, GTV. Originální náhradní díl Piaggio.Důležité upozornění:V níže uvedených modelech používá Vespa dva různé sloupky...

Sada gufer do vidlice o rozměrech: 37x49.1x8 / 10.5mm. Sada gufer je vhodná pro Derbi Senda 50 X-Treme a X-Race.

Horní průchodka lanka přední vidlice, vhodná pro Simson S50, S51, S70.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

E-NOX je nový terénní výfukový systém s dlouhou životností od Tecnigas. Tyto systémy jsou ručně vyrobené z nerezové oceli a jsou navrženy pro řadičky s enduro převodovkou. Tecnigas E-NOX přichází s šedým eloxovaným tlumičem hluku a má maximální výkon od 7000 do 10 500 ot / min. Tento výfuk je ideální pro laděné 50cc a 70cc sportovní válce.

Horní výfuk ve stylu MX od výrobce Voca Racing s černým zadním tlumičem pro sportovní nebo středně velké závodní válce o objemu 50 cm3 a 70 cm3.Zvláštností sportovního výfukového systému Voca Cross Rookie je ruční svařování a dokonalý vývoj výkonu na originálních válcích o objemu 50 cm3 nebo sportovních válcích o objemu 70 cm3. A to vše je doplněno o silniční licenci, což je u ručně svařovaného výfukového systému poměrně vzácné.K dispozici s vysoce kvalitním hliníkovým zadním tlumičem v červené nebo černé barvě.Výrobek je homologovaný.

Horní výfukový systém ve stylu MX z Voca Racing s červeným zadním tlumičem pro sportovní nebo středně velké závodní válce o objemu 50 cm3 a 70 cm3.Zvláštností sportovního výfukového systému Voca Cross Rookie je ruční svařování a dokonalý vývoj výkonu na originálních válcích o objemu 50 cm3 nebo sportovních válcích o objemu 70 cm3. A to vše je doplněno o silniční licenci, což je u ručně svařovaného výfukového systému poměrně vzácné.K dispozici s vysoce kvalitním hliníkovým zadním tlumičem v červené nebo černé barvě.Výrobek je homologovaný.

Výrobky renomované španělské značky Yasuni jsou dodávány vždy v té mamximální možné kvalitě. Jedna z posledních značek co se zabývá laděnými výfuky pro dvoutaktní mále motory. Od roku 2012 má i výbornou řadu výfuků pro 4T výfuky skútrových motorů. V každém případě výborná volba pokud sháníte nový výfuk pro svůj stroj.