Těsnící papír Artein do 120°C
Kód: 17111 17116 17119 17107 17112 17117 17120 17108 17110 17113 17114 17115 17118 17121 17122 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Těsnící papír od firmy Artein s odolností do 120°C. Těsnící papír se dělá v několika rozměrech i tloušťkách. Velmi dobře těsnění jak olej tak benzin a použijete všude tam, kde potřebujete vyrobit nějaké těsnění vlastní výroby. Velice kvalitní výrobek od Španělského výrobce Artein, který můžem jen doporučit.Doplňkové parametry
Kategorie: | Těsnění, sady těsnění |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Univerzální díl: | Ano |

Sada těsnění válce Parmakit HP 4.8, HP 5.2, 49cc, Kreidler Florett K54 RS, GS, Mustang

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 20x30/33,5x6mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost. Toto gufero je vhodné například...

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na stroje Kymco, SYM a Honda.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 70ccm. Tyto válce jsou určené na motory Piaggio AC.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Peugeot vertical AC.

Náhradní hliníkové těsnění hlavy válce, o tloušťce 0,2mm. Těsnění hlavy válce je vhodné pro válce 50ccm (vrtání 39mm), které jsou určené na mopedy Puch Maxi a X30 Automatic.

Gufero ventilu Naraku, Beta / Honda / Kymco / SYM - Náhradní gufero ventilu(1ks) od Naraku jako náhrada originálu za lepší cenu. Určeno pro Beta / Honda / Kymco / SYM

Náhradní měděné těsnění hlavy válce, o tloušťce 0,3mm. Těsnění hlavy válce je vhodné pro válce 70ccm (vrtání 40-43,5mm), které jsou určené na mopedy Puch Maxi S, N, Supermaxi...

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Peugeot horizontal LC.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Honda AC.

Sada těsnění válce od Top Performances pro sadu válců 70ccm Trophy.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Peugeot horizontal AC.

Těsněn klapek, Minarelli vertical

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory 1E40QMB.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Aprilia a Suzuki LC.

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Asi nejlepší výfuk pro každodenní dojíždění do školy. Oproti opravdovým závodním výfukům jakou jsou Carrera 20 a výše se liší hlavně nástupem výkonu již od nižších otáček. Maximální výkon není tak vysoký, ale je použitelný v delším spektru otáček. Tento výfuk doporučujeme i s válci jako Malossi MHR, Polini EVO nebo Stage6 Racing. Centrální stojan je nutné demontovat a použít pohotovostní stojan. Výfuk nemá homologaci. Výfuk je dostupný se čtyřma různýma koncovkama a to s hliníkovou, černou, karbonovou nebo kevlarovou.

Asi nejlepší výfuk pro každodenní dojíždění do školy. Oproti opravdovým závodním výfukům jakou jsou Carrera 20 a výše se liší hlavně nástupem výkonu již od nižších otáček. Maximální výkon není tak vysoký, ale je použitelný v delším spektru otáček. Tento výfuk doporučujeme i s válci jako Malossi MHR, Polini EVO nebo Stage6 Racing. Centrální stojan je nutné demontovat a použít pohotovostní stojan. Výfuk nemá homologaci. Výfuk je dostupný se čtyřma různýma koncovkama a to s hliníkovou, černou, karbonovou nebo kevlarovou.

Asi nejlepší výfuk pro každodenní dojíždění do školy. Oproti opravdovým závodním výfukům jakou jsou Carrera 20 a výše se liší hlavně nástupem výkonu již od nižších otáček. Maximální výkon není tak vysoký, ale je použitelný v delším spektru otáček. Tento výfuk doporučujeme i s válci jako Malossi MHR, Polini EVO nebo Stage6 Racing. Centrální stojan je nutné demontovat a použít pohotovostní stojan. Výfuk nemá homologaci. Výfuk je dostupný se čtyřma různýma koncovkama a to s hliníkovou, černou, karbonovou nebo kevlarovou.

Asi nejlepší výfuk pro každodenní dojíždění do školy. Oproti opravdovým závodním výfukům jakou jsou Carrera 20 a výše se liší hlavně nástupem výkonu již od nižších otáček. Maximální výkon není tak vysoký, ale je použitelný v delším spektru otáček. Tento výfuk doporučujeme i s válci jako Malossi MHR, Polini EVO nebo Stage6 Racing. Centrální stojan je nutné demontovat a použít pohotovostní stojan. Výfuk nemá homologaci. Výfuk je dostupný se čtyřma různýma koncovkama a to s hliníkovou, černou, karbonovou nebo kevlarovou.