Těsnění výfuku, zesílené 27mm Puch Maxi
Kód: IP44350Detailní popis produktu
Zesílené ploché těsnění kolena výfuku, je vhodné pro mopedy Puch Maxi, MS, VS, DS a VZ. Rozteč děr: 44,5 mm, vnitřní průměr: 27 mm, šířka: 56 mm, výška: 37 mm, tloušťka: 2,5 mm.Doplňkové parametry
Kategorie: | Těsnění, sady těsnění |
---|---|
Modely: | DS, VSD, VZ 3-kvalt řazení rukou, Maxi 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý, Maxi 2-kvalt řazení rukou [Z50] levotočivý, Maxi S / N 1-kvalt Automat [E50] pravotočivý, MS, VS, MV 2-kvalt řazení rukou, X30 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý, X30 2-kvalt řazení rukou [Z50] levotočivý |
Značky: | Puch |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Sada těsnění válce Parmakit 70ccm, MBK AV7-AV88

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 15x24x5mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost. OEM čísla: Piaggio 478498 / 435320.

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 18x28x7/7,5mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost. Gufero pasuje například na skútry...

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 20x30/33,5x6mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost. Toto gufero je vhodné například...

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Minarelli horizontal AC.

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Náhradní těsnění pod válec 70ccm s vrtáním 49mm, které je vhodné pro mopedy Puch Maxi a X30 Automatic. Tloušťka těsnění je 0,5mm. Těsnění není vhodné pro Puch Maxi P1.

Sada těsnění válce od Top Performances pro sadu válců 70ccm Trophy.

Těsnění deklu vodní pumpy, Derbi D50B

Sada těsnění válce Parmakit 70cc, Puch Maxi, Supermaxi

Sada těsnění válce Parmakit HP 4.8, HP 5.2, 49cc, Kreidler Florett K54 RS, GS, Mustang

Sada těsnění válce Parmakit 50ccm, Sachs RS Corsa Lunga

Sada těsnění pro sadu válce 75ccm Parmakit vhodná pro Puch Condor a Monza.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 24mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 105, Volnoběžná tryska: 45, Jehla: 24/26, Komínek: 8 děr, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 34,8mm, Příruba na filtr: 48,8mm.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 28mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 118, Volnoběžná tryska: 45, Jehla: 28, Komínek: 8 děr, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 34,8mm, Příruba na filtr: 48,8mm.

Výborný karburátor Mikuni TM24 s plochým šoupátkem. Jedná se o tuningový karburátor s velmi úzkými a kompaktními rozměry. Karburátor má difuzor 24mm a je jedním z nejúčinnějších karburátorů u 2T motorů. Karburátor Mikuni zajišťuje optimální výkon a lze jej perfektně vyladit. S tímto karburátorem motor okamžitě reaguje na pootočení plynu, dokonce i při objemu přesahujícím 200 ccm. Připojení k filtru: 44mm, připojení k motoru: 31mm.

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.