Těsnění víka klikového hřídele (starý typ) Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht
Kód: 41505Detailní popis produktu
Náhradní těsnění víka klikového hřídele (starý typ), je vhodné pro stroje Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz a Habicht.Doplňkové parametry
Kategorie: | Převodovky |
---|---|
Modely: | KR51 - KR51/1 Schwalbe [M53, M53/1], S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |
Primární převod Malossi, z=14/45, Honda 125/150 4T LC - Upravený primární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože...
Náhradní výstupní hřídel převodovky s 12 otvory, je vhodná na stroje Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 (M531, M541, M741) se 4-rychlostní převodovkou.
Primární převod Malossi, z=14/43, Yamaha 125 4T LC - Upravený primární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Náhradní jehlové ložisko HK1412 v dobré kvalitě má rozměr 14x20x12mm.
Primární převod Malossi, z=13/35 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...
Sekundární převod Malossi, z=22/45 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a...
Vysoce kvalitní ložisko Polini C4 má rozměry 16x32x9mm a je vhodné pro Polini Evolution Gear Box na motory Piaggio 50ccm.
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Náhradní výstupní hřídel převodovky s 9 otvory, je vhodná na stroje Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 s 3-rychlostní převodovkou (M531).
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Primární převod Malossi, z=17/39 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...
Primární převod Malossi, Z=14/48, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.