Těsnění válce Naraku 150ccm, Kymco Grand Dink 125 LC
Kód: NK600.30Související produkty

Válec Naraku 150ccm, Kymco Grand Dink 125 LC - Válec Naraku s větším obsahem 150cc určen pro skútr Kymco Grand Dink 125cc. Nárůst výkonu je znatelný a je vhodný i jako náhrada...
Detailní popis produktu
Těsnění válce Naraku 150ccm, Kymco Grand Dink 125 LC - Náhradní těsnění Naraku pro Válec Naraku 150cc Kymco Grand Dink 125Doplňkové parametry
Kategorie: | Těsnění, sady těsnění |
---|---|
EAN: | 4250362418821 |
Modely: | Grand Dink 125 [RFBS40010/ RFBS40011] (SH25DA/DB) S4, Grand Dink 125 E3 [RFBS40012] (SH25DG) S4, Grand Dink 125 S [RFBS40013] (SH25DH) S4, Grand Dink 125i [RFBV51000] (SP25AA) V5, Yager GT 125 E3 (SH25EA) |
Značky: | Kymco |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 17x28x5mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost.

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 20x30/33,5x6mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost. Toto gufero je vhodné například...

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Náhradní těsnění pod válec 70ccm s vrtáním 49mm, které je vhodné pro mopedy Puch Maxi a X30 Automatic. Tloušťka těsnění je 0,5mm. Těsnění není vhodné pro Puch Maxi P1.

Náhradní hliníkové těsnění hlavy válce, o tloušťce 0,2mm. Těsnění hlavy válce je vhodné pro válce 70ccm (vrtání 45mm), které jsou určené na mopedy Puch Maxi a X30 Automatic.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Kymco horizontal AC.

Těsnění válce a deklu spojky pro 70cc, Puch Maxi E50.

Náhradní sada těsnění motoru 50 ccm, je vhodná pro mopedy Puch Maxi S / N 1-rychlostní [E50], které mají otáčení ve směru hodinových ručiček.

Náhradní těsnění plovákové komory, je vhodné pro karburátory Bing SRE, SRC, SRF a SRA (mopedy Puch Maxi, X30, Velux, Zundapp Belmondo a Sachs). Rozměry: tloušťka: 1,6 mm,...

Sada těsnění motoru, Honda Vision 50

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Sada těsnění od firmy Swiing pro sadu tuningových válců s vrtáním 44 mm pro mopedy Zündapp.

Špičková sada gufer motoru Schmitt FKM, v zelené barvě, je vhodná pro mopedy Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 s motory M500 / M700. Gufera jsou směrové a musí se...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio(Leader) 125-180 4T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 15/41. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.

Sekundární převod Malossi, z=17/49, Piaggio 125/200 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 17/49. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio 125/150 2T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 15/41. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme. Pro sekundární převod, který je potřeba přelisovat.