Těsnění hlavy válce 50ccm 38mm 0,4mm hliníkové Puch
Kód: IP44446Detailní popis produktu
Náhradní hliníkové těsnění hlavy válce, o tloušťce 0,4mm. Těsnění hlavy válce je vhodné pro válce 50ccm (vrtání 38mm), které jsou určené na mopedy Puch Maxi S/N, Supermaxi LG1/LG2, X30 (Sport NS/NL, NG-2AH, N-2AH), M50SE, Cross, Grand Prix, VZ50-4, Monza-4 a X50-4.Doplňkové parametry

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Peugeot horizontal LC.

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 20x30/33,5x6mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost. Toto gufero je vhodné například...

Náhradní těsnění pod válec 70ccm s vrtáním 49mm, které je vhodné pro mopedy Puch Maxi a X30 Automatic. Tloušťka těsnění je 1,5mm. Těsnění není vhodné pro Puch Maxi P1.

Náhradní sada těsnění pro válce Parmakit 70ccm, je vhodná na mopedy Sachs a Hercules. Sada se skládá z těsnění hlavy, válce a výfuku.

Těsněn klapek, Minarelli vertical

Náhradní hliníkové těsnění hlavy válce, o tloušťce 0,2mm. Těsnění hlavy válce je vhodné pro válce 70ccm (vrtání 45mm), které jsou určené na mopedy Puch Maxi a X30 Automatic.

Náhradní gufero klikového hřídele Naraku FKM Premium, o rozměru 24x35x7mm. Jedná se o kvalitní odolné gufero, které má dlouhou životnost. Toto gufero je vhodné například pro...

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Kymco horizontal AC.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 70ccm. Tyto válce jsou určené na motory Piaggio 4T 2V, 3V, 4V.

Náhradní hliníkové těsnění hlavy válce, o tloušťce 0,2mm. Těsnění hlavy válce je vhodné pro válce 50ccm (vrtání 39mm), které jsou určené na mopedy Puch Maxi a X30 Automatic.

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Špičková sada gufer motoru Schmitt FKM, v zelené barvě, je vhodná pro mopedy Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 s motory M500 / M700. Gufera jsou směrové a musí se...

Sada těsnění válce NARAKU V.2 se skládá ze všech potřebných těsnění od dna válce nahoru.

Sada těsnění válce Parmakit 50ccm, Sachs RS Corsa Lunga
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 32mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 122, Volnoběžná tryska: 42, Jehla: N68E, Komínek: 30 děr, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 40mm, Příruba na filtr: 54mm.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 34mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 122, Volnoběžná tryska: 42, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 40mm, Příruba na filtr: 54mm.

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 28mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s plochým šoupátkem má vyladěný sací trakt. Tato nasávcí část zajišťuje lepší proudění vzduchu a tím i lepší odezvu motoru. Hlavní tryska: 118, Volnoběžná tryska: 45, Jehla: 28, Komínek: 8 děr, Sytič: na páčku, Příruba k motoru: 34,8mm, Příruba na filtr: 48,8mm.