Tepelná izolace Artein 0,80x195x475mm
Kód: 19019Detailní popis produktu
Samolepicí tepelně izolační folie v rozměru 0.80x195x475mm. Použití především kolem výfuku.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a náhradní díly pro výfuky |
---|---|
EAN: | 4250362449245 |
Univerzální: | Ano |
Univerzální díl: | Ano |

Zadní tlumič Giannelli v karbonovém provedení vhodný pro Vent Derapage 50.

Černě eloxovaný zadní tlumič výfuku v hliníkovém provedení pro výfukové systémy Tecnigas Triops. Součástí balení je montážní spona, těsnění a drobné díly pro...

Katalyzátor od Turbo Kit pro různé výfuk Turbo Kit 4T i výfuky jiných výrobců s identickými rozměry.

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Aprilia RS 50

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken vhodný pro Derbi DRD Edition 50

Zadní tlumič Giannelli v konstrukci z uhlíkových vláken pro Peugeot XP6 SM

Zadní tlumič Giannelli v hliníkovém provedení pro Beta RR 50 Enduro

Zadní tlumič Giannelli v hliníkové konstrukci vhodný pro Yamaha DT 50

Chromové koleno výfuku 28mm, vhodné pro Simson KR51/1 Schwalbe.

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 32 mm. Objímka má šířku 20 mm a otvor na šrouby M6.

Tlumič pro výfukové systémy RS-II z Tecnigas. Zadní tlumič je černě eloxovaný.

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 28 mm. Objímka má šířku 20 mm a otvor na šrouby M6.

Univerzální ocelová objímka výfuku s vnitřním průměrem 30 mm. Objímka má šířku 20 mm a otvor na šrouby M6.

Náhradní nerezové koleno výfuku, je vhodné pro stroje Rieju MRT 50 ccm Euro 5. Jedná se o otevřené koleno výfuku bez uškrcení výkonu.

Sběrné výfukové potrubí odškrcené, bez katalyzátoru od Arrow z nerezové oceli vhodné pro Vespa GTS 300
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vodní pumpa Polini 12V je vhodná pro přestavby na vodní chlazení a závodní stroje. V závodním stroji jsou mechanické vodní pumpy často nahrazována elektrickými, protože neberou výkon z motoru. Mechanické vodní pumpy ve vysokootáčkových motorech se navíc velmi rychle porouchají a výsledkem je poškození motoru.