Středový díl výfuku Arrow Thunder Aprilia RS4 125 E4 17-20
Kód: 51013MIDetailní popis produktu
Vysoce kvalitní středový díl výfuku ARROW, bez katalyzátoru, je nutnou součástí pro koncovku výfuku 51515AO. Středový díl výfuku je vhodný na Aprilii RS4 125 E4 od roku 2017 až do roku 2020. Průměr vstupu: 36,00mm, průměr výstupu: 45,00mm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Výfuky pro skútry tuningové |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | Arrow |

Tuningový výfuk Turbo Kit GMax 4T, je vhodný pro skútry Peugeot Pulsion 125 4T Euro 5 od roku 2021 až do roku 2023. Výfuk je vyroben z nerezu a je dodáván včetně montážní sady....

Výfuk Malossi Flip je velice kvalitní výfuk vyrobený ze speciálního ocelového plechu o tloušťce 1,5 mm, zadní tlumič je vyroben z hliníku. Tento výfuk bude zároveň i krásným...

Výfuk Sport / Midrace Tecnigas Triops vhodný pro Peugeot skútry s vertikálním motorem od roku 1998.

Vysoce kvalitní koleno výfuku REMUS RS je v černé barvě. Toto koleno výfuku je vhodné pro skútry Vespa GTS 300 a GTS 300 Super HPE Euro4 od roku 2019.

Výfuk DMP Blaster, Yamaha Aerox 50ccm 2T LC (Minarelli horizontal)

Výborný laděný výfuk Yasuni Carrera 10 s koncovkou ve vzhledu žlutého karbonu, je vhodný pro motory Minarelli horizontal. Co se týče výkonu, Carrera 10 je mezi Yasuni R a...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Výfuk od výrobce Turbo Kit vhodný pro vodou chlazené čtyřtaktní motocykly SYM (Sanyang) JET 14 a JET 14 SR o objemu 125 ccm z let 2017 až 2021 s EFI. Tento výfuk pro maxi...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Nový Malossi výfuk Too Bad High Performance má připojení o průměru 27 mm a je vhodný pro stroje Piaggio Ciao, Bravo Mofa, Italjet Pack s válcem Malossi BIG DEPS, nebo BIG DEPS 4...

Kvalitní výfukový systém od Španělského výrobce Turbokit. Jedná se o výfuk z nerez / hliníkové konstrukce, která dá Vašemu skútru ten správný zvuk a vyšší výkon. Výfuk má pěkné...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Primární převod Malossi, z=15/42 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, z=15/38 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, z=15/41 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, z=15/38, d=17 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.