Stator zapalování Peugeot Speedfight 3 50 4T, SYM Fiddle 2 50 4T
Kód: 36150Detailní popis produktu
Náhradní stator zapalování je včetně konektoru a je vhodný pro skútry Peugeot Speedfight 3 50 4T a SYM Fiddle 2 50 4T.Doplňkové parametry

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní přerušovač (kladívka) zapalování s kabelem je vhodný pro mopedy Puch Maxi, X30, Sachs, Zundapp a KTM Hobby s motorem Maxi a zapalováním Bosch / Ducati. OEM číslo:...

Náhradní stator zapalování s 18 cívkami a průměrem 93mm, je vhodný pro motory GY6 125 a 150 ccm. Před objednáním změřte průměr statoru.

Montážní podložka pro stator, vhodná pro Aprilia, Derbi, Gilera řadičky s Ducati / Kokusan zapalováním.

Náhradní kladívka Motoplat, jsou vhodné pro mopedy Hercules Prima a Sachs 504, 506. OEM čísla: A2496 / 0265 172 001.

Náhradní stator zapalování je vhodný pro skútry Vespa PK 50 až 125 ccm. OEM číslo: 199495.

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Kvalitní zapalovací cívka se zesíleným vinutím, vhodná pro základní desky o tloušťce 10 mm. Rozteč děr je 54 mm. Tato zapalovací cívka je použita na různých typech mopedů...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní stator zapalování na motory Piaggio 400-500. OEM číslo: 58080R

Kompletní stator zapalování vhodný pro Vespa PK 50 S, bez indikátorů. OEM číslo pro srovnání: 199491 / 199481.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Klínek 2x3,7mm, vhodný pro Simson S50, S51, KR50, KR51, KR51/2, M531, M541, M741, M53, M53/1, M53/2.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory DellOrto. Trysky mají závit M6x0,75 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 160. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 / Stage6 R/T Flat-Slide - různé velikosti - Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 a Stage6 R/T Flat-Slide. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

PowerJet trysky pro jemné ladění dodatečného sání benzinu ve vysokých otáčkách. Velikosti trysek máme v nabídce od 26 do 38. Trysky jsou vhodné pro karburátory PWK. Pokud nechcete využít powerjet funkce, tak tu pro Vás máme i zaslepenou trysku.