Stator zapalování 6V, Simson S51, S70, KR51/2
Kód: 39161Detailní popis produktu
Stator zapalování 6V, vhodný pro Simson S51, S70, KR51/2. Jedná se o vysoce kvalitní repliku.Doplňkové parametry
Kategorie: | Zapalování, náhrada originálu |
---|---|
Modely: | KR51/2 Schwalbe [M531, M541], S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S70 / S70 Enduro [M741] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Náhradní rotor zapalování je vhodný pro stroje Simson S51, Schwalbe KR51/2, SR50. OEM číslo: 8307.10-010.

Montážní podložka pro stator, vhodná pro Aprilia, Derbi, Gilera řadičky s Ducati / Kokusan zapalováním.

Náhradní stator zapalování se světelnou a zapalovací cívkou 12V / 35W, je vhodný pro mopedy Puch Maxi E50, Sachs, Hercules a Zündapp. Stator je bez kladívek a kondenzátoru.

Náhradní kondenzátor je vhodný pro téměř všechny stroje Simson S50, S51, SR50, KR51, SR4, S53, S70, MZ atd. s originálním zapalováním. Technické specifikace: 0,22 uF, 250 V DC.

Přerušovač zapalování pro Piaggio, Vespa Primavera a další Vespy 90-125.

Náhradní stator zapalování je vhodný pro skútry Vespa PK 50 až 125 S. OEM číslo: 199500.

Klínek 2x3,7mm, vhodný pro Simson S50, S51, KR50, KR51, KR51/2, M531, M541, M741, M53, M53/1, M53/2.

Náhradní stator zapalování s 18 cívkami a průměrem 93mm, je vhodný pro motory GY6 125 a 150 ccm. Před objednáním změřte průměr statoru.

Světelná cívka AKA Electric 12V 35/35W, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní stator zapalování je včetně konektoru a je vhodný pro stroje Pegasus Sky, Corona Sport, R50X, TGB 101, 203, 303 Bullet, Laser a Tapo.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory DellOrto. Trysky mají závit M6x0,75 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 160. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 / Stage6 R/T Flat-Slide - různé velikosti - Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 a Stage6 R/T Flat-Slide. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

PowerJet trysky pro jemné ladění dodatečného sání benzinu ve vysokých otáčkách. Velikosti trysek máme v nabídce od 26 do 38. Trysky jsou vhodné pro karburátory PWK. Pokud nechcete využít powerjet funkce, tak tu pro Vás máme i zaslepenou trysku.