Šroub s límcem M8x30, klíč 13 - 5ks
Kód: 40221
Náhradní šroub bočního krytu, o délce 36mm, je vhodný pro mopedy Puch Maxi. Šroub má plastovou hlavu v černé barvě.

Sada stylových inbus šroubů na plasty 6ks v černé barvě - M6x20mm.

Pozinková matka s límcem M12x1,75 pojistná.

Futro vidlice, Beta RR 50 2012-2020

Šroub kapotáže 30mm s pružinou, vhodný pro Piaggio, Vespa Ciao, Bravo, SI. Hloubka hlavy šroubu 12mm.

Ložisko osy kyvné vidlice o rozměru 26x18x20mm, vhodné pro CPI / Beeline 50 Supermoto a Cross.

Náhradní futro kyvné vidlice je vhodné pro stroje Beeline, CPI SMX, Supercross, Supermoto. Vnější průměr: 20 mm, vnitřní průměr: 12mm, šířka: 41 mm.

Sada šroubů předního blatníku M6 pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.

Náhradní sada šroubů a gum k nádrži, je vhodná pro stroje Simson S50, S51 a S70.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kompletní sada šroubů na celý stroj Simson S50, S51 a S70. V této sadě najdete úplně všechny potřebné šrouby.

Náhradní šroub bočního krytu, o délce 46mm, je vhodný pro mopedy Puch Maxi. Šroub má plastovou hlavu v chromovém provedení.

Prodloužení zadní osy o celkové délce 67 mm. Prodloužení je vložené do unášeče rozety. Vnitřní závit slouží jako uchycení pro zadní osu. Kompatibilní se stroji Simson KR51/1...

Náhradní gumová krytka ložiska kola je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht s bubnovou brzdou.

Sada šroubů podvozkových dílů, vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83. Sada obsahuje šrouby a matice pro montáž stupaček, páky nožní brzdy, držáku motoru a středového stojanu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Výkonný tuningový výfuk Carreras 80 chrom od španělského specialisty Turbo Kit. Výfuk je určený pro Aprilia, RX, SX, Derbi Senda R, SM, GPR, Gilera. Jedná se o kvalitní výfuk, který je speciálně navržen pro válce o objemu 80 ccm a je pravděpodobně jedním z nejvýkonnějších výfuků v této třídě. Výfuk je chromovaný s hliníkovou koncovkou.

Nová generace špičkového závodního výfuku.Vlajková loď produktové řady Yasuni se jmenuje Carrera R4 MAX a byla speciálně navržena pro stroje s převodovkou a motory Derbi s velkým válcem o objemu 84 až 94 cm3. Vnitřní průměr 32 mm.Carrera R4 MAX byla vyvinuta techniky Yasuni ve spolupráci s ředitelem závodního oddělení Derbi, Paco Tombasem, a je to absolutně špičkový produkt!Zadní tlumič výfuku modelu Carrera R4 MAX je v černém hliníkovém provedení s laserem gravírovaným nápisem Yasuni R4 a je exkluzivní pro řadu R4.Výfuk není lakován, a proto se dodává s lehkým olejovým nátěrem. Abyste zabránili předčasné korozi, doporučujeme udržovat výfuk v čistotě a pravidelně jej natírat tenkou vrstvou oleje.Závěr: Výfuk Yasuni Carrera R4 MAX je dokonalým doplňkem pro většinu vysoce výkonných válců o objemu 84-94 cm3.

Výrobky renomované španělské značky Yasuni jsou dodávány vždy v té mamximální možné kvalitě. Jedna z posledních značek co se zabývá laděnými výfuky pro dvoutaktní mále motory. Od roku 2012 má i výbornou řadu výfuků pro 4T výfuky skútrových motorů. V každém případě výborná volba pokud sháníte nový výfuk pro svůj stroj.

Vrchol mezi výfukovými systémy VOCA pro stroje s ručním řazením! Nový výfuk VOCA BigBore byl vyvinut speciálně pro válce o objemu 90 cm3. Na první pohled zaujme VOCA BigBore svým bohatým rezonančním tělesem a 34mm výfukovou přírubou. Jak se dalo očekávat od Voca Racing, povrchová úprava neponechává nic náhodě. Výfuk, který je ručně svařený z plechu o tloušťce 0,8 mm, zaujme naprosto puristickým závodním vzhledem. Je vybaven karbonovým zadním tlumičem a CNC frézovanou hliníkovou koncovkou.Systém vyvíjí neuvěřitelný točivý moment a zvyšuje výkon dlouhotaktního válce o objemu 90 cm3 až na 14 000 otáček za minutu. Brutální výkon s pravým válcem.