Šroub kapotáže 43mm s pružinou, Piaggio, Vespa Ciao, Bravo, SI
Kód: IP42212Detailní popis produktu
Šroub kapotáže 43mm s pružinou, vhodný pro Piaggio, Vespa Ciao, Bravo, SI. Hloubka hlavy šroubu 20mm.Doplňkové parametry
Kategorie: | Šrouby |
---|---|
EAN: | 4057233982319 |
Modely: | Bravo, Ciao [ZAPC241200], Ciao 99- [ZAPC03000], Ciao PX [ZAPC241200], Si, Si Mix [ZAPC05000] |
Značky: | Piaggio, Vespa mopedy |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Sada šroubů zadního blatníku, vhodná pro Simson S50, S51, S70.

Náhradní silentblok / uložení motoru o průměru 46mm, je vhodné pro stroje Simson S50, S51, S53, S70 a S83.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Pozinkovaný šroub (imbus) o rozměrech M12x1,75x110mm.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Futro vidlice, Beta RR 50 2012-2020

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Sada šroubů stupaček spolujezdce pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.

Náhradní sada šroubu bočního stojanu, je vhodná pro stroje Simson S50, S51C, S51E, S70C a S70E. Šroub: M8x20mm.

Náhradní sada psaníček se šrouby M4x10mm. V balení je celkem 20 kusů.

Náhradní šroub bočního krytu, o délce 15mm, je vhodný pro mopedy Puch Maxi. Šroub má plastovou hlavu v šedé barvě.

Západka bočního krytu pro Simson S50, S51, S70.

Náhradní gumová krytka ložiska kola je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht s bubnovou brzdou.

Pozinková matka s límcem M8 pojistná.

Náhradní šroub s límcem, má závit M8x45mm a je na klíč o velikosti 13mm. V balení je 5 kusů šroubů.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Extravagantní design Unikátní sportovní zvuk | Ideální pro jedinečnost Vespy | Nový REMUS RS! S REMUS RS byla vytvořena zcela nová designová řada REMUS. REMUS RS zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem, co se z koncovky line. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšování výkonu a točivého momentu, které implementovalo také vlastní oddělení výzkumu a vývoje. Tato inovace poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vespy. REMUS RS je k dispozici v černé nerezové oceli s frézovaným hliníkovým koncem koncovky a je ideální pro designově orientované jezdce, kteří nechtějí nechat ujít výkon a robustní zvuk! Dodává se bez katalyzátoru, proto je tento výfukový systém bez homologace.

Výfuk REMUS RS zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšení výkonu a točivého momentu. Výfuk poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vaší Vespy. Tento výfuk je v černé barvě se stříbrnou koncovkou a je vyroben z nerezové oceli, výfuk se hodí pro designově orientované jezdce. Výfuk je i výrazně lehčí než originál. Dodává se s katalyzátorem a je včetně homologace.

Výfuk REMUS Sportexhaust zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšení výkonu a točivého momentu. Výfuk poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vaší Vespy. Tento výfuk je v karbonovém provedení s černou koncovkou a je vyroben z nerezové oceli, výfuk se hodí pro designově orientované jezdce. Výfuk je i výrazně lehčí než originál. Dodává se s katalyzátorem a je včetně homologace.

Výfuk Remus Double Mesh zaujme nejen svým extravagantním designem, ale také mimořádným zvukem. Dalším zaměřením inženýrů společnosti REMUS bylo zvyšení výkonu a točivého momentu. Výfuk poskytuje sportovní zvuk a podtrhuje jedinečnost Vaší Vespy. Tento výfuk je ve stříbrné barvě a je vyroben z nerezové oceli. Výfuk je i výrazně lehčí než originál. Dodává se se svodem bez katalyzátoru a je tedy bez homologace.