Šroub bočního krytu 46mm šedý Puch Maxi
Kód: IP44234Detailní popis produktu
Náhradní šroub bočního krytu, o délce 46mm, je vhodný pro mopedy Puch Maxi. Šroub má plastovou hlavu v šedé barvě.Doplňkové parametry
Kategorie: | Šrouby |
---|---|
EAN: | 8718336056173 |
Modely: | Maxi 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý, Maxi 2-kvalt řazení rukou [Z50] levotočivý, Maxi P1 (Piaggio), Maxi S / N 1-kvalt Automat [E50] pravotočivý, X30 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý, X30 2-kvalt řazení rukou [Z50] levotočivý |
Značky: | Puch |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Pozinkovaný šroub M8x120mm na imbus.

Náhradní pouzdro kyvné vidlice, vyrobené z polyamidu, je vhodné pro Simson S50, S51, S53, S70, S83.

Výběr kvalitních matek v atypyckém provedení, které občas není jednoduché sehnat. Jedná se především o matky variátoru nebo co drží zadní kolo.
- M6x1 mm
- M14x1,5
- M7x1 mm
- Matka variátoru M10x1,25 mm
- Matka M10
- M10x1
- M28x1 mm
- M10x1,25
- M12x1,25
- Matka zapalování M10x1,25 mm
- M36x1 mm

Náhradní šroub s límcem, má závit M8x25mm a je na klíč o velikosti 13mm. V balení je 5 kusů šroubů.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní šroub s límcem, má závit M8x30mm a je na klíč o velikosti 13mm. V balení je 5 kusů šroubů.

Náhradní pouzdro s futrem kyvné vidlice, je kompatibilní s motocykly Simson S50, S51, S53, S70, S83.

Matice s podložkou osy předního kola M12x1,5, vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.

20dílná sada malých gumových dílů v černé barvě pro Vespa PX, PE 125-200.

Náhradní gumová krytka ložiska kola je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht s bubnovou brzdou.

Sada nýtů pro upevnění blatníků

Náhradní šroub s límcem, má závit M8x50mm a je na klíč o velikosti 13mm. V balení je 5 kusů šroubů.

Náhradní guma držáku nádrže na boční stranu rámu je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 34mm Hlavní tryska: 90 Volnoběžná tryska: 40 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 34mm Hlavní tryska: 70 Volnoběžná tryska: 36 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 46mm Hlavní tryska: 80 Volnoběžná tryska: 38 Jehla: 14/22

Výborný karburátor Mikuni TM24 s plochým šoupátkem. Jedná se o tuningový karburátor s velmi úzkými a kompaktními rozměry. Karburátor má difuzor 24mm a je jedním z nejúčinnějších karburátorů u 2T motorů. Karburátor Mikuni zajišťuje optimální výkon a lze jej perfektně vyladit. S tímto karburátorem motor okamžitě reaguje na pootočení plynu, dokonce i při objemu přesahujícím 200 ccm. Připojení k filtru: 44mm, připojení k motoru: 31mm.