Spojková páčka stříbrná, Beta, Derbi, Gilera, Rieju
Kód: VC36936Detailní popis produktu
Spojková páčka ve stříbrné barvě, vhodná pro Beta, Derbi, Gilera, Rieju. OEM čísla: AP8218326 / 8AA067163 / 800089813 / H221.Doplňkové parametry
Kategorie: | Spojkové páčky |
---|---|
Univerzální díl: | Ne |
Výprodej: | Ano |

Pružina spojkové páčky, vhodná pro Simson KR50, KR51/1, SR4, KR51/1, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Náhradní spojková páčka je v černé barvě a je vhodná pro mopedy Honda MT 50.

Spojková páčka levá ve stříbrné barvě, vhodná pro Derbi FDS.

Náhradní spojková páčka Naraku, je v červené barvě a je vhodná pro stroje Beta RR od roku 2012.

Krátká páčka sytiče, vyrobená z pochromovaného hliníku, je včetně objímky, která lze použít na řidítka o průměru 22 mm. Celková délka: 7,5 cm, délka páčky (včetně kuličky): 6...

Spojková páčka v černé barvě, vhodná pro Yamaha DT50 R, SM, X-Limit. OEM čísla: 00F00910291 / 1D4-H3912-10.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní spojková páčka Naraku, je v červené barvě a je vhodná pro stroje Aprilia, Beta, Derbi, Gilera, Generic, Rieju a Ride. OEM čísla: 21281509000 / 00D00940291 / 329404 /...

Spojková páčka ve stříbrné barvě, vhodná pro Yamaha TZR50 (96-00), FZR, YZF. OEM čísla: 3HE-83912-00 / 3LN-83912-00.

Horní pouzdro páky spojky, vhodné pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Spojková páčka v černé barvě, vhodná pro MH Furia, Rieju RR.

Krytka páčky spojky, nebo brzdy. Krytka je vhodná pro Simson KR50, KR51/1, S50, SR4-2.

Náhradní spojková páčka Naraku, je v červené barvě a je vhodná pro stroje Derbi, MH, Rieju a Sherco. OEM čísla: 00F00910291 / 1940052000002 / 1186.

Spojková páčka ve stříbrné barvě, vhodná pro Aprilia RS (99-05), Tuono 125. OEM čísla: AP8218462 / AP8118432.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Špičková pístní sada od italské divize Meteor Racing Division, je navržena s důrazem na vývoj, kvalitu a design pístů. Tyto písty nejen dlouho vydrží, ale i skvěle fungují. Je to i díky výztuhám, které jsou umístěny v místech s největší zátěží. Meteor také používá speciální molybden-disulfidové povlaky, které snižují teplotu, poskytují vynikající kluzné vlastnosti, čímž snižují tření a prodlužují životnost. Meteor Piston je proto volbou pro mnoho závodních týmů jako je KTM, Suzuki, TM, Yamaha, Kawasaki a další.

Špičková pístní sada od italské divize Meteor Racing Division, je navržena s důrazem na vývoj, kvalitu a design pístů. Tyto písty nejen dlouho vydrží, ale i skvěle fungují. Je to i díky výztuhám, které jsou umístěny v místech s největší zátěží. Meteor také používá speciální molybden-disulfidové povlaky, které snižují teplotu, poskytují vynikající kluzné vlastnosti, čímž snižují tření a prodlužují životnost. Meteor Piston je proto volbou pro mnoho závodních týmů jako je KTM, Suzuki, TM, Yamaha, Kawasaki a další.

Špičková pístní sada od italské divize Meteor Racing Division, je navržena s důrazem na vývoj, kvalitu a design pístů. Tyto písty nejen dlouho vydrží, ale i skvěle fungují. Je to i díky výztuhám, které jsou umístěny v místech s největší zátěží. Meteor také používá speciální molybden-disulfidové povlaky, které snižují teplotu, poskytují vynikající kluzné vlastnosti, čímž snižují tření a prodlužují životnost. Meteor Piston je proto volbou pro mnoho závodních týmů jako je KTM, Suzuki, TM, Yamaha, Kawasaki a další.

Špičková pístní sada od italské divize Meteor Racing Division, je navržena s důrazem na vývoj, kvalitu a design pístů. Tyto písty nejen dlouho vydrží, ale i skvěle fungují. Je to i díky výztuhám, které jsou umístěny v místech s největší zátěží. Meteor také používá speciální molybden-disulfidové povlaky, které snižují teplotu, poskytují vynikající kluzné vlastnosti, čímž snižují tření a prodlužují životnost. Meteor Piston je proto volbou pro mnoho závodních týmů jako je KTM, Suzuki, TM, Yamaha, Kawasaki a další.