Sklíčko blinkru Vicma, přední levé, TPH, Typhoon od r.v. 04
Kód: VC22989Detailní popis produktu
Sklíčko blinkru Vicma, přední levé, TPH, Typhoon od r.v. 04 - Sklíčko pasuje na přední levý blinkr. Sklíčko od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované. Kód výrobce 638511Doplňkové parametry
Kategorie: | Blinkry OEM |
---|---|
EAN: | 8430525088924 |
Modely: | TPH 50 2T 04-05 (Typhoon) [ZAPC29000] |
Značky: | Piaggio |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Blinkr Vicma, Honda Zoomer - Blinkr je určen k montáži na přední i zadní stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované. Kód výrobce...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Blinkr přední levý / zadní pravý, vhodný pro Explorer, CPI, Keeway, Kymco, Rieju.

Blinkr přední pravý / zadní levý, vhodný pro Rieju MRT, Tango, Marathon Cross 125. OEM číslo: 000,150,8000.

Sada sklíček zadních blinkrů v oranžové barvě, vhodná pro Rex RS450, Baotian BT50QT-9.

Blinkr OEM přední levý / zadní pravý, Beta RR

Náhradní blinkr Naraku s čirým sklem, lze použít jako pravý přední, nebo levý zadní blinkr. Tento blinkr je určen na stroje Derbi GPR 50 R, Senda 50 R (-00), Supermotard,...

Těsnění pro sklo blinkru pro Simson S50, S51, S70, SR50, SR80 a také pro motocykly MZ TS 250, ETZ 125, ETZ 150 nebo ETZ 250.

Blinkr Vicma, přední, oranž sklo, Benelli Pepe / Malaguti F12 - Blinkr je určen k montáži na oba přední blinkry. Oranžové sklíčko. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu...

Blinkr OEM přední pravý / zadní levý, Beta RR

Blinkr Vicma, přední levý, Vespa ET4 125-150 r.v. 99-02 - Blinkr je určen k montáži na přední levou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je...

Náhradní držák zadních blinkrů, v pozinkovém provedení, je vhodný pro stroje Simson S50, S51 a S70. Vnější průměr: 10 mm, vnitřní závit: M8.

Blinkr Vicma, přední pravé / zadní levé, Honda TRX - Blinkr je určen k montáži na přední pravou / zadní levou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu...

Náhradní držák předních blinkrů, je vhodný na stroje Simson S50, S51 a S70. Držák je v černé barvě a má průměr na blinkry 10 mm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Variátor kit Stage6 R/T Oversize, Piaggio / Gilera / Vespa - Kompletní Oversize variátor kit od Stage6 je konečně tu. Vše v jednom balení za bezkonkurenční cenu. V sadě naleznete nový variátor Stage6 R/T vyrobený precizních CNC strojích z hliníku a s tenkým keramickým povrchem pro ten nejlepší grip, který je potřeba pro závodní a polozávodní motory. Válečky jsou použity o rozměru 19x15,5 pro ten nejhladší průbeh výkonu jaký je jen možný. Stejně jako variátor, tak i kompletní zadní řemenice je vyrobena z hliníku s tenkým keramickým povlakem což má oproti běžným ocelovým mnoho výhod jako například znatelně lepší grip, méně tření a tím pádem méně tepla. V neposlední řadě je také velký rozdíl ve váze oproti konvenční řemenici a tím pádem zátah skútru je znatelně lepší. V balení také naleznete širší a prodloužený řemen a kontrastnín pružinu. Momentálně nejlepší variátorová sada na trhu prověřena na závodní dráze naším týmem. Pro montáž tohoto kitu je nutné vyndat volnoběžku a věnec startéru. Po montáži již není možné startovat skútr elektrickým startérem.

Variátor kit Stage6 R/T Oversize, Minarelli horizontal - Kompletní Oversize variátor kit od Stage6 je konečně tu. Vše v jednom balení za bezkonkurenční cenu. V sadě naleznete nový variátor Stage6 R/T vyrobený precizních CNC strojích z hliníku a s tenkým keramickým povrchem pro ten nejlepší grip, který je potřeba pro závodní a polozávodní motory. Válečky jsou použity o rozměru 19x15,5 pro ten nejhladší průbeh výkonu jaký je jen možný. Stejně jako variátor, tak i kompletní zadní řemenice je vyrobena z hliníku s tenkým keramickým povlakem což má oproti běžným ocelovým mnoho výhod jako například znatelně lepší grip, méně tření a tím pádem méně tepla. V neposlední řadě je také velký rozdíl ve váze oproti konvenční řemenici a tím pádem zátah skútru je znatelně lepší. V balení také naleznete širší a prodloužený řemen a kontrastnín pružinu. Momentálně nejlepší variátorová sada na trhu prověřena na závodní dráze naším teamem. Pro montáž tohoto kitu je nutné vyndat volnoběžku a věnec startéru. Po montáži již není možné startovat skútr elektrickým startérem.

Variátor kit Stage6 R/T Oversize, Piaggio - Kompletní Oversize variátorová sada se spojkou od Stage6 je konečně tu. Vše v jednom balení za bezkonkurenční cenu. V sadě naleznete nový variátor Stage6 R/T vyrobený precizních CNC strojích z hliníku a s tenkým keramickým povrchem pro ten nejlepší grip, který je potřeba pro závodní a polozávodní motory. Válečky jsou použity o rozměru 19x15,5 pro ten nejhladší průbeh výkonu jaký je jen možný. Stejně jako variátor, tak i kompletní zadní řemenice je vyrobena z hliníku s tenkým keramickým povlakem což má oproti běžným ocelovým mnoho výhod jako například znatelně lepší grip, méně tření a tím pádem méně tepla. V neposlední řadě je také velký rozdíl ve váze oproti konvenční řemenici a tím pádem zátah skútru je znatelně lepší. V balení také naleznete širší a prodloužený řemen a kontrastnín pružinu. V této sadě navíc naleznete špičkovou spojku se spojkovým zvonem, spojka je plně nastavitelná. Momentálně nejlepší variátorová sada na trhu, která je prověřena na závodní dráze naším teamem. Po montáži již není možné startovat skútr elektrickým startérem.