Samolepka nádrže zelená, Simson S51
Kód: 42012Detailní popis produktu
Samolepka se zeleným nápisem, vhodná pro nádrž Simson S51.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství na skútr |
---|---|
EAN: | 4057237630070 |
Modely: | S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S70 / S70 Enduro [M741] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Středový plast černá, Piaggio Ciao PX, SC 50cc mopedy

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Zesílená kovová krytka řetězu vhodná pro Derbi Senda, Aprilia SX, RX, Gilera SMT, RCR řadičky. Moderní design s obdélníkovými výřezy pro kvalitní vzhled. OEM číslo: 00H01508181.

Sada plastů EDGE 15ks gray matná, Gilera Runner -2005

Sada dílů kapotáže z černého kovového plastu, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Blatník je vyroben z robustního 1,0mm plechu, který poskytuje potřebnou pevnost a odolnost

Sada dílů kapotáže v lesklé černé barvě pro Yamaha T-Max 530 2015-2017.Sada obsahuje čtrnáct dílů. Obsah balení odpovídá pruduktovému obrázku.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Tento držák řetězového kola je vyroben z černého eloxovaného hliníku 7075 T6.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Sportovní zapalování Polini analog 12V se světly je vhodné pro stroje Piaggio Ape 50 s elektrickým startérem. Nové analogové zapalování poskytuje vysoký světelný výkon a má lehký rotor o hmotnosti 1,4 kg, který umožňuje motoru se lehčeji otáčet. Výsledkem jsou lepší starty, výkon a zrychlení.

Digitální bateriové zapalování Polini slibuje závodění na nejvyšší úrovni a je vhodné pro motory Piaggio LC. Zapalování má nižší hmotnost a zároveň eliminuje žrouty výkonu. Například stator a rotor jsou zcela eliminovány, energii dodává přímo baterie a to má za následek enormní snížení setrvačné hmoty na klikovém hřídeli a z motoru se neodebírá žádný výkon motoru, který by byl jinak využit k napájení zapalovací cívky. CDI lze libovolně naprogramovat v počítači pomocí dodaného USB kabelu a příslušnému softwaru. Jedná se o čistě závodní zapalování určené pro závodění. Palubní elektronika jako jsou světla atd. není zapojena. Zapalování dosahuje výdrže cca 6 hodin při nepřetržitém provozu s klasickou 4,5Ah baterií.