Sada zrcátek F1 Stage6 bílé
Kód: S6-SSP630/PACK-WHDetailní popis produktu
Nádherné zrcátka F1 Stage6, jsou vyrobena z velice kvalitních materiálů a nabízí luxusní zpracování. V sadě je levé a pravé zrcátko. Zrcátko lze nastavit pomocí kulového kloubu, který lze upevnit pomocí zajišťovací matky. Závit zrcátka je M8. K dostání v mnoha barevných provedení.
Pravé zrcátko v chromovém provedení má průměr 125mm a závit M10. Zrcátko je vhodné pro Vespa Classic, LML Star.

Univerzální zrcátko od firmy Vicma. Zrcátko se montuje na levou a pravou stranu. Zrcátko má průměr 105 mm. S pravým závitem 10 mm a adaptérem s levým závitem 10 mm.

Pravé zrcátko Sport v černé barvě má krásný trojúhelníkový tvar a závodní vzhled. Díky dodávanému adaptéru lze namontovat na závit M8 i M10.

Náhradní sada tyček k zrcátkům M8, ramena mají délku 170mm. Tyčky jsou vhodné pro zrcátka IP36899. V sadě je tyčka s pravým a levým závitem M8.

Stylové zrcátko F11 Millenium, v karbonovém provedení, má pravý závit M8, který lze změnit na levý pomocí dodávaného adaptéru. Zrcátko je vhodné na pravou, nebo levou stranu.

Zrcátko F1 (kulaté) v karbonovém provedení je na pravou stranu. Zrcátko má krátký závit M10. Plocha zrcadla: 115x65 mm.

Levé sklopné zrcátko se závitem M8 a objímkou na řídítka ATV, Supermoto.

Pravé sklopné zrcátko s levým závitem M8 a objímkou na řídítka ATV, Supermoto.

Pravé zrcátko Sport v černé barvě má krásný oválný tvar a závodní vzhled. Díky dodávanému adaptéru lze namontovat na závit M8 i M10.

Nádherné zrcátko F1 Stage6, je vyrobeno z velice kvalitních materiálů a nabízí luxusní zpracování. Toto zrcátko je vhodné na levou stranu řidítek. Zrcátko lze nastavit pomocí...

Stylové zrcátka na koncovky řídítek Zelioni. Zrcátka jsou vhodné na skútry Vespa ET, LX, LXV, S, GTS, GTS Super, GTV, GT 60, GT a GT L. Zrcátka jsou v matně černém...

Klasické zrcátko typu Milenium v provedení matný karbon, které sekne každému skútru. Oproti klasickým F1 jsou tyto F11 ze zadní strany více aerodynamicky vypouklé. Montáž možná...

Zrcátko Flash v karbonovém provedení je na pravou stranu. Zrcátko má dlouhý závit M8 a je včetně závitového adaptéru. Plocha zrcadla: 130x68 mm.

Zrcátko Flash v karbonovém provedení je na levou stranu. Zrcátko má dlouhý závit M8. Plocha zrcadla: 130x68 mm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve ve velikostech 10" a 12" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách. V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar. Doporučená kombinace na Piaggio ZIP SP přední 90/90-10 Soft, zadní 100/85-10 Medium.

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve ve velikostech 10" a 12" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách. V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar. Doporučená kombinace na Piaggio ZIP SP přední 90/90-10 Soft, zadní 100/85-10 Medium.

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve ve velikostech 10" a 12" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách. V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar. Doporučená kombinace na Piaggio ZIP SP přední 90/90-10 Soft, zadní 100/85-10 Medium.

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve ve velikostech 10" a 12" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách. V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar. Doporučená kombinace na Piaggio ZIP SP přední 90/90-10 Soft, zadní 100/85-10 Medium.