Sada těsnění válce Naraku Top End, Aprilia SR50 DiTech 2000-2003
Kód: NK164.87Detailní popis produktu
Náhradní sada těsnění válce Naraku (horní). Těsnění je vhodné na skútry Aprilia SR50 DiTech od roku 2000 až do roku 2003. Těsnění je v dobré kvalitě.Doplňkové parametry
Kategorie: | Těsnění, sady těsnění |
---|---|
Modely: | Katana 50 [Aprilia vstřik], SR 50 LC 00-04 Di-Tech (Aprilia motor vstřik) [ZD4RL0/ RLA/ RLB/ RLC/ RLE/ TP], SR 50 LC 02-04 Di-Tech (Aprilia motor vstřik) [ZD4RLD/ RLE/ TP], SR 50 LC 04-07 Di-Tech (Aprilia motor vstřik) [ZD4VF0/ VFA/ VFC/ VM] |
Značky: | Aprilia, Suzuki |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

ěsnění základny válce pro sady válců 94cc Polini Big Evolution

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...
- 8x18x5 mm
- 10x24x6 mm
- 10x30x7 mm
- 12x22x7 mm
- 16x30x4,5 mm
- 17x27x6 mm
- 17x30x6 mm
- 18x28x6 mm
- 18x30x6 mm
- 19x26x5 mm
- 20x32x6 mm
- 22x32x6 mm
- 22x38x6 mm
- 22x40x7 mm
- 24x43x6 mm
- 25x44x7 mm
- 26x42x7 mm

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 70ccm. Tyto válce jsou určené na motory Piaggio 4T 2V, 3V, 4V.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Minarelli horizontal AC.

Zesílené ploché těsnění kolena výfuku, je vhodné pro mopedy Puch Maxi, MS, VS, DS a VZ. Rozteč děr: 44,5 mm, vnitřní průměr: 27 mm, šířka: 56 mm, výška: 37 mm, tloušťka: 2,5 mm.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 70ccm. Tyto válce jsou určené na motory Minarelli horizontal LC.

Náhradní sada těsnění válce Italkit, je vhodná na stroje Aprilia RS 125 2T LC s motorem Rotax 122 / 123.

Prémiové těsnění hřídele od Naraku vyrobené z FKM s nejlepšími tepelnými vlastnostmi pro vysoké zatížení v motoru a dokonalým a odolným těsněním. Absolutně odolný vůči všem...

Sada těsnění válce od Top Performances pro sadu válců 70ccm Trophy.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory 139QMB/QMA, Kymco a Peugeot 4T.

Náhradní sada těsnění válce, je vhodná pro válce Naraku V.2 50ccm. Tyto válce jsou určené na motory Honda AC.

Náhradní sada těsnění válce Airsal s vrtáním 43,5mm, který se používal na mopedech Sachs 504 a 505.

Sada těsnění válce Parmakit 50cc, Zündapp Miniterm-CS50, Supertherm

Sada těsnění válce Parmakit 50ccm, Sachs RS Corsa Lunga
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Polaris Magnum 325 (4x4) r.v. 02 (zadní) / Magnum HDS (2x4) - (4x4) r.v. 02 (zadní) / Xpedition 325 r.v. 02 (zadní) / ATP 330 (4x4) r.v. 04-05 (zadní) / Magnum 330 (2x4 / HDS) r.v. 03-06 (zadní) / Magnum 330 (4x4 / HDS) r.v. 03-04 (zadní) / Magnum (2x4/ 4x4 HDS) r.v. 02-03 (zadní). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 240mm / Průměr umístění děr: 105mm / Tloušťka kotouče: 4,0mm / Počet děr: 4 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 10,5mm / Typ: Standard

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl.

Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Clipic CJ 50 E First (přední), Gilera Cannibal 50 r.v. 96-98 (přední) / GSM 50 r.v. 99-01 (přední) / H@K 50 r.v. 99-01 (přední) / Off Road r.v. 97 (přední) / R 50 r.v. 97-98 (přední) / RK 50 r.v. 96 (přední) / RT 50 Fun r.v. 90-94 (přední) / Surfer TT 50 r.v. 99-02 (přední) / Zulu 50 r.v. 01 (přední), Puch Condor 50 r.v. 93-96 (přední) / TZX 50 r.v. 95-98 (přední). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 108mm / Tloušťka kotouče: 4,0mm / Počet děr: 6 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 6,5mm / Typ: Standard