Sada šroubů + matky do plastů M5x16, 8ks
Kód: VC21207 VC21208 VC21210 VC21209 Zvolte variantu
Pozinková matka s límcem M12x1,75 pojistná.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Originální šroub kapotáže Piaggio (torx) v černé barvě. Rozměry šroubu 4,2x18 mm. OEM číslo: CM178604.

Šroub kapotáže 37mm s pružinou, vhodný pro Piaggio, Vespa Ciao, Bravo, SI. Hloubka hlavy šroubu 15mm.

Psaníčko, plechová matka o rozměru 8x10.5 se závitem 2.9mm pro samořez. Výška upnutí do 1,5 mm. OEM číslo: S8088.

Náhradní sada psaníček se šrouby M5x15mm. V balení je celkem 20 kusů.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní sada psaníček se šrouby M4x10mm. V balení je celkem 20 kusů.

Sada šroubů podvozkových dílů, vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83. Sada obsahuje šrouby a matice pro montáž stupaček, páky nožní brzdy, držáku motoru a středového stojanu.

Ložisko osy kyvné vidlice o rozměru 26x18x20mm, vhodné pro CPI / Beeline 50 Supermoto a Cross.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní silentblok / uložení motoru o průměru 46mm, je vhodné pro stroje Simson S50, S51, S53, S70 a S83.

Futro vidlice, Beta RR 50 2012-2020
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor Naraku 24 mm, 85-180ccm - Karburátor pro motory 139qmb/a. Karburátor Naraku má průměr 24mm a je určen hlavně pro čtyřtaktní válce od objemu 50ccm do objemu 180ccm. Tento karburátor se doporučuje hlavně ke kitu na 85ccm, kde se mění i hlava válce. Tento karburátor zajišťuje lepší plnění směsi do válce a tím pádem zvyšuje výkon. Hlavní tryska: 102 Volnoběžná tryska: 35 Průměr do příruby: 32mm Průměr do filtru: 42mm

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.