Sada sklíček blinkrů přední, Vespa Ape 1996-2019
Kód: 41004Detailní popis produktu
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.Doplňkové parametry
Kategorie: | Blinkry OEM |
---|---|
EAN: | 4057237617392 |
Modely: | Ape 50 96-99 TL5T, Ape 50 Mix 99- ZAPC80 |
Značky: | Piaggio |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |
Předpokládaný datum naskladnění: | 29.04.2025 |

Blinkr přední levý, vhodný pro Yamaha Cygnus X, MBK Flame X (2007-). OEM č. 4P9-H3310-00.

Blinkr je určen k montáži na přední levou a na zadní pravou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované. Kód výrobce 33450-GT8-621

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní držák předních blinkrů, je vhodný na stroje Simson S50, S51 a S70. Držák je v chromovém provedení a má průměr na blinkry 10 mm.

Náhradní levý přední / pravý zadní blinkr se žárovkou je vhodný pro stroje Beta RR do roku 2013. OEM číslo: 020400610000.

Sada objímek pro blinkry, pozink, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80

Kompletní sada sklíček zadních blinkrů. Sklíčka blinkrů jsou vhodné pro skútry Vespa PK 50/125, Vespa N a Vespa V. Součástí sady jsou 2 oranžové sklíčka blinkrů.

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Sada předních blinkrů, je vhodná na skútry Vespa PK 50, 125, Lusso a Automatica. Blinkry jsou dodávány bez žárovek.

Objímka blinkru v černé barvě, vhodná pro Simson S50, S51, S70, SR50, SR80.

Náhradní přední držák blinkru o průměru 10mm a s vnitřním závitem M8. Držák je pozinkovaný a je určený na levou i pravou stranu. Držák je vhodný pro stroje Simson S50, S51 a S70.

Blinkr přední pravý / zadní levý, vhodný pro Aprilia RX/SX 06-, Derbi Senda 18-, Gilera SMT/RCR 18- (Euro 4). OEM číslo AP8127783.

Blinkr Vicma, zadní pravý, Derbi GP1 50-125cc - Blinkr je určen k montáži na zadní pravou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované....

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Blinkr Vicma, zadní pravý, Vespa ET2 / ET4 - Blinkr je určen k montáži na zadní pravou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované. Kód...

Blinkr Vicma, zadní pravý, Piaggio TPH 50 od r.v. 2010 - Blinkr je určen k montáži na zadní pravou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Válec Malossi MHR Team II Tuned 70ccm, 13 mm, Piaggio LC - Speciální edice nejvýkonějšího válce od Malossi TEAM II pro motor Piaggio. Na tomto válci jsou dodatečně ručně upraveny sací kanály a vyleštěný výfukový kanál. V balení je také speciální píst s 13mm pístním čepem, který se použije se speciálním jehličkovým ložiskem a zaručuje tak ještě větší stabilitu. Výkon na zadním kolem po maximálním naladění může být i přes 21k. K tomuto válci se doporučuje použít kliku Malossi MHR M539212 nebo Malossi MHR Team M539703.

Kompletní sada válce s větším obsahem včetně hlavy s velkými ventily, která sama o sobě zvýší výkon o 15-20%. Určeno pro všechny skútry s motorem Quasar 250ccm. Podle roku výroby skútru je potřeba u některých modelů ještě dokoupit originální vačku a další drobné příslušenství. Případně ještě vylepší Malossi vačkou M.5911962

Válec Malossi MHR Big Bore 77ccm, 13 mm, Piaggio LC - Skvělá novinka v podobě válce od Malossi MHR Big Bore 77ccm. Malossi se už pustil i do válců nad 70ccm. Válec je založen na úspěšném válci MHR TEAM, u kterého se zvětšilo vrtání na 50mm. Při maximálním naladění můžete očekávát výkon až kolem 25k. Pro využití tohoto válce budete potřebovat klikovou hřídel s 85mm ojnicí (u Piaggia), a u Minarelli motorů klikovou hřídel s 80mm ojnicí. K tomuto válci se doporučuje použít kliku Malossi MHR M539212 nebo Malossi MHR Team M539703. Válec je na kliku s 12mm čepem ale je potřeba použít 13mm ložisko.

Válec Malossi Sport bez hlavy 70ccm, Piaggio AC - Základní sportovní válec z litiny od Malossi pro každodenní použítí. Výkon není tak závratný, ale za to cena potěší. K válci doporučujeme také nějaký základní sportovní výfuk jako je třeba Yasuni Z nebo Laser Xpro. V sadě najdete válec bez hlavy, píst, kroužky, pístní čep, ségrovky, sada těsnění, náhradní lístky do klapek. Válec je připravený na použití s originálí hlavou.