Sada polepů černo-růžovo-modrá lesklá, Gilera SMT 50 2018-
Kód: DK-43754Detailní popis produktu
Vysoce kvalitní a stylová sada polepů, je vyrobena v Německu a je vhodná pro stroje Gilera SMT 50 od roku 2018. Tyto polepy z Vašeho stroje udělají unikátní kousek a dodají ten pravý styl. Sada obsahuje polepy na blatníky, boky, vidlice, kyvné rameno a světlo.Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství na skútr |
---|---|
EAN: | 4057237639936 |
Modely: | SMT 50 18- E4 (D50B) ZDPKKB00, SMT 50 Drifting 2019- E4 (D50B) [ZAPKKB07] |
Značky: | Gilera |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Kyvná vidlice Racing zesílená, Simson S50, S51, S70

Dětská sedačka pro malé kopiloty. Vhodné pro dovybavení Simson S50, S51, S70. Nožní část je namontována pod nádrží na hlavním rámu.

Výborný sportovní zadní tlumič MALOSSI RS24 je vhodný na skútry Vespa Primavera, Sprint 125, 150 ccm od roku výroby 2014. Tlumič má délku 360mm a průměr pístu 36mm. Jedná...

Štít na nohou popř. chránič kolen je vyroben z robustního 1,0mm plechu

Sada 15 dílů kapotáže v oranžové barvě, vhodná pro Gilera Runner 50-180 ccm do roku výroby 2005.

Držák na helmu, Vespa P, PX 80cc-200cc

Závodní kyvná vidlice s úchytem pro kotoučovou brzdu, vyrobená z černé oceli se zesílenými polyamidovými pouzdry kyvné vidlice. Vidlice je vhodná pro Simson Schwalbe KR51,...

14dílná sada dílů kapotáže v lesklé bílé barvě pro Yamaha T-Max 530 2015-2017.Obsah balení odpovídá produktovému obrázku.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Přední blatník v bílé barvě pro mopedy Peugeot 103, Puch Maxi a Honda MB.

Sady ozdobných dílů DMP jsou ideální pro dodání nového vzhledu během okamžiku.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Osa předního kola pro Rieju MRT.Délka 208 mmPrůměr 15 mmZávit M13x1,5Délka závitu 36 mmČíslo OEM pro srovnání: Rieju 0/000.190.5300
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Vodní pumpa Polini 12V je vhodná pro přestavby na vodní chlazení a závodní stroje. V závodním stroji jsou mechanické vodní pumpy často nahrazována elektrickými, protože neberou výkon z motoru. Mechanické vodní pumpy ve vysokootáčkových motorech se navíc velmi rychle porouchají a výsledkem je poškození motoru.