Sada benzínové hadičky HQ + Racing filtr 5mm
Kód: S6-0120/K1Detailní popis produktu
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Hlavní tryska karburátoru Bing s průchodem 100. Tryska má závit M4.

Ventilek karburátoru 16N1, 16N3, 19N1 karburátor, Simson S50, S51, S53, S70, S80.

Náhradní jehla karburátoru BVF, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2. Velikost jehly: 0,8. OEM čísla: 14198 / 393470.

Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-11 BVF, který se používal na strojích Simson S51, S53, S70, S83, SR50 a SR80. Sada obsahuje: hlavní trysku M5 72, volnoběžnou trysku M5...

Náhradní nastavitelná jehla pro karburátor Bing SRE. Délka jehly: 35,9 mm. OEM číslo: 46-051-09.

Náhradní volnoběžná tryska karburátoru 16N1-1 (dlouhý typ), je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/1, KR51/2, SR4-1, SR4-2, SR4-3 a SR4-4. Závit:...

Opravná sada šoupátka karburátoru 16N1 / 19N1, je vhodná na stroje Simson s BVF karburátory. V sadě je jehla o rozměru 0,9mm x 42,2mm.

Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-5 BVF, který se používal na mopedech Simson KR51 - KR51/1 Schwalbe (M53, M53/1). Sada obsahuje: hlavní trysku M5 67, volnoběžnou trysku M5...

Příruba sání Schmitt, PHBG 24mm, 19/21mm, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80, KR50/1, KR50/2, Schwalbe, Sperber, Star, Habicht

Náhradní pojistná pružinka sytiče / šoupátka karburátoru Bing 14-17mm SRE, SSN, SRC a SRF. OEM číslo: 362.1.15.064.1.

Náhradní těsnění víčka karburátoru, je vhodné pro karburátory 12-15mm Bing SRE. Rozměry: 31x20x0,25mm. OEM číslo: 165-522.

Náhradní volnoběžná tryska, je vhodná pro karburátory BVF. Volnoběžná tryska má velikost 27.

Náhradní sada hlavních trysek M5 85-115 (7 kusů), je vhodná pro karburátory BVF, které se používaly na mopedech Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 (M531, M541,...

Náhradní stínka 12mm pro karburátor Keihin PWK 24mm.

Náhradní opravná sada karburátoru 16N1-5 BVF, který se používal na strojích Simson KR51/1 Schwalbe. Sada obsahuje: hlavní trysku M5 67, volnoběžnou trysku M5 40, sytičovou...

Náhradní sada víčka plovákové komory, je vhodná pro karburátory Bing 85, SRE, SRF, SSE, SSN a SRA (12 - 15 mm). Celková délka: cca 25mm, průměr krytky: 8mm, průměr čepu: 2,5mm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve ve velikostech 10" a 12" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách. V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar. Doporučená kombinace na Piaggio ZIP SP přední 90/90-10 Soft, zadní 100/85-10 Medium.