Rotor alternátoru, Minarelli AM6 Moric, Power up s E-start
Kód: 42199Detailní popis produktu
Rotor alternátoru pro motor Minarelli AM6 Moric, Power up s E-start.Doplňkové parametry

Náhradní stator zapalování je včetně konektoru a snímače. Stator zapalování je vhodný pro stroje SYM (Sanyang) Mio 50 HU05W.

Světelná cívka 6V, 12V, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Světelná cívka 6V, 25W, vhodná pro Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4 KR50/1, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Přerušovač zapalovacích kontaktů bez kabelu vhodný pro mopedy Peugeot 103 a 104.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní stator zapalování, má 12 cívek a je vhodný pro motory Piaggio 50 ccm 4T 3V Euro 4. OEM číslo: 1D000981.

OEM - 639727

Náhradní základní deska zapalování se snímačem, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2. Zakladní deska je vhodná pro 6V i 12V zapalování.

Náhradní stator zapalování se světelnou a zapalovací cívkou 12V / 35W, je vhodný pro mopedy Puch Maxi E50, Sachs, Hercules a Zündapp. Stator je bez kladívek a kondenzátoru.

Náhradní stator zapalování má 5 pinů a je vhodný pro skútry Vespa PX 125 až 200 ccm. OEM číslo: 217866.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Rotor alternátorupro stroje 50 ccm s elektrickým startérem

Náhradní kondenzátor je vhodný pro téměř všechny stroje Simson S50, S51, SR50, KR51, SR4, S53, S70, MZ atd. s originálním zapalováním. Technické specifikace: 0,22 uF, 250 V DC.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory Bing. Trysky mají závit M4 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 90. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory Bing. Trysky mají závit M3,5 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 100. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory Bing. Trysky mají závit M6 a jsou k dostání ve velikostech 68 - 130. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

Náhradní hlavní trysky 101 Octane, jsou vhodné pro karburátory DellOrto. Trysky mají závit M6x0,75 a jsou k dostání ve velikostech 40 - 160. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.