Řidicí jednotka Athena GET Power Mapping, KTM Duke, RC 390 11-16
Kód: 40627Detailní popis produktu
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Modely: | Duke 390 ABS 13-16, RC 390 ABS 14-16 |
Značky: | KTM |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |
CDI Naraku laditělné, China 4T - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry s motorem 139 QMA/QMB. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich...
Gumová objímka pro CDI, rozměry 37x22mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 37x22mm
CDI Naraku Racing, 50 - 125 ccm - Sportovní CDI od Naraku je dobrým kompromisem mezi cenou a výkonem. Nezaplatíte za něj tolik jako za racing CDI ale oproti seriovému CDI je...
Většina malých motorek je ve výrobním závodě vybavena zapalovací jednotkou CDI s omezenými otáčkami nebo rychlostí. Díky tomu je motorka pomalejší a i přes jiné úpravy pro...
CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...
Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera, Piaggio bez katalyzátoru. OEM čísla: Piaggio: 292194, Ducati: 323910.11.
Zapalovací jednotka Naraku bez omezení rychlosti pro skútry SYM a LuXXon se čtyřtaktním motorem Euro4 s karburátorem od roku výroby 2018. Omezení rychlosti původního CDI je...
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro stroje MBK Booster 100 a Yamaha BWs 100 ccm (Minarelli motor).
CDI standardní, CPI, Keeway, Kentoya, Euro2 - Náhrada originálu CDI pro 2T čínské skútry. CDI je zablokováno na 45km/h, kvůli homologaci. Vhodné, když potřebujete mít svůj skútr...
Originální náhradní díly Piaggio nebo Vespa jsou většinou ty nejkvalitnější díly, jaké můžete na svůj stroj pořídit.
Odškrcené CDI Naraku, je vhodné pro motory Piaggio 50 ccm 2T Euro 4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček.
Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro 2 s karburátory Dellorto a olejovými čerpadly Kokusan. Zástrčka s 8 piny. T74907500 T80285500...
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro skútry Yamaha Giggle, Neos, Vino a MBK Ovetto 50ccm 4T Euro 4 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, s omezovačem otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky...
Náhradní CDI Naraku s 8 piny, je vhodné na stroje Beta RR, Rieju MRT, RS3, MBK X-Limit, X-Power, Sherco, Yamaha DT a TZR 50. Tato jednotka nemá žádný omezovač otáček. OEM čísla:...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.