Řemen Mitsuboshi typ 804mm, Piaggio dlouhý blok
Kód: VC31171Detailní popis produktu
Vysoce kvalitní klínový řemen od firmy Mitsuboshi. Klínový řemen byl vyvinut speciálně pro výkonné motory dnešních skútrů. Boční stěny řemenu jsou zvláště odolné vůči tlaku a zaručují vysokou přenosovou kapacitu. Použitý materiál činí klínový řemen zvláště odolným vůči olejům, necitlivý na teplo a odolný proti oděru.Abmessungen: 804-17,5
Pasuje na skútry s 50ccm Piaggio motorem s dlouhým blokem a rokem výroby do 1999.
430728
Doplňkové parametry

Originální řemen z prvovýroby je zaručeně pasující v originální kvalitně přímo pro Váš typ skútru. Délka: 785mm, šířka: 20mm, výška: 10mm. OEM-číslo: 1A003396

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Řemen Doppler, Peugeot 103 SP, MVL

Náhradní řemen v originální kvalitě je vhodný pro stroje Aprilia, Gilera, Italjet, Piaggio s motory 125, 150 2T. Rozměry: 828 x 22,00 mm. OEM čísla: 434812 / 4348120001.

Originální řemen z prvovýroby je zaručeně pasující v originální kvalitně přímo pro Váš typ skútru. Délka: 814 mm, široká 22,5 mm, vysoká 10,2 mm

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

To nejlepší od Polini s kevlarovými vlákny co můžete svému stroji dopřát. Velice dobrý gripy i za studena zaručuje výborné jízdní vlastnosti nejen na závodní dráze, ale i na...

Velice kvalitní řemen od renomované značky Polini, který je vhodný jak na seriové tak upravené motory. Velmi odolný proti opotřebení díky použití kvalitních materiálů. Rozměry:...

Velice kvalitní řemen od renomované značky Polini, který je vhodný jak na seriové tak upravené motory. Velmi odolný proti opotřebení díky použití kvalitních materiálů. Rozměr:...

Velice kvalitní řemen od renomované značky Polini, který je vhodný jak na seriové tak upravené motory. Velmi odolný proti opotřebení díky použití kvalitních materiálů. Rozměry...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

To nejlepší od Polini s kevlarovými vlákny co můžete svému stroji dopřát. Velice dobrý gripy i za studena zaručuje výborné jízdní vlastnosti nejen na závodní dráze, ale i na...

Originální řemen z prvovýroby je zaručeně pasující v originální kvalitně přímo pro Váš typ skútru. Piaggio OEM-Nr.: 842009, 1A011456 délka: 937mm, šířka: 22,3mm, výška: 10,8mm

To nejlepší od Polini s kevlarovými vlákny co můžete svému stroji dopřát. Velice dobrý gripy i za studena zaručuje výborné jízdní vlastnosti nejen na závodní dráze, ale i na...
Nejčastější dotazy k variátorovým řemenům
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor Naraku PHBG Black Edition 17,5 mm - Levnější karburátor od naraku je kopie Dellorto karburátoru PHBG. Naraku ho nabízí v černém provedení a ve třech velikostech: 17,5 / 19 / 21 mm. Karburátor má vývod na olej i podtlak a dále má na plovákové komoře výpustný šroub díky, kterému rychleji a snadněji vyměníte trysku. Všechny karburátory mají průměr karburátoru do přiruby 25 mm.

Karburátor YSN PHBL 24 AS se sytičem na lanko, je vhodný například pro upravené skútry s obsahem nad 50 ccm. Příruba k motoru: 28mm, příruba k filtru: 38mm, sytičová tryska: M5 #60, hlavní tryska: M6 #98, volnoběžná tryska: M5 #60, komínek: AV264, plovák: 9010.2 / 6,5g, šoupátko: 40, jehla: 026.

Karburátor o průměru 24 mm vhodný pro Yamaha DT a různé modely Honda MB, MT, MX, MTX a další, například Simson s vhodným montážním adaptérem. Tento karburátor je podobný karburátoru Mikuni VM24 a lze ho namontovat tam, kde by se používal i VM24. Rozměry: Vzdálenost montážních šroubů: M6 48,5 mm / M8 50 mm Připojení vzduchového filtru: Ø44 mm Hlavní tryska: 95 M5 Vedlejší tryska: 30 M4 Balení obsahuje výrobek dle zobrazení na produktovém obrázku.

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.