Řadička alu, stříbrná, Tomos
Kód: VC29100Detailní popis produktu
Alu řadička ve stříbrné barvě, vhodná pro Tomos.
Řadička Vicma Alu, karbon - Minarelli AM Crosser SM - Pasuje na motorky s motorem Minarelli AM6.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Náhradní chromová řadící páka je vhodná pro stroje Simson KR51 - KR51/1 Schwalbe. Průměr otvoru řadičky pro nasazení je 20 mm.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Stylová a kvalitní řadička, která je vyrobena z hliníku. Řadicí páka je v krásné černé barvě a navíc je skládací. Řadička je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70 a S83.

Stylová a kvalitní řadička, která je vyrobena z hliníku. Řadicí páka je v krásné oranžové barvě a navíc je skládací. Řadička je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S53, S70 a S83.

Řadička Vicma Alu, červená - Minarelli AM Crosser SM - Pasuje na motorky s motorem Minarelli AM6.

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Řadička Vicma Alu, karbon - Minarelli AM Racer - Pasuje na motorky s motorem Minarelli AM6.

Náhradní chromová řadící páka je vhodná pro stroje Simson S50, Star SR4-2, Sperber SR4-3 a Habicht SR4-4. Průměr otvoru řadičky pro nasazení je 20 mm.

Řadička Vicma Alu, stříbrná - Minarelli AM Crosser SM - Pasuje na motorky s motorem Minarelli AM6.

Kompletní řadicí páka, určená pro české veterány Jawa 50 typ 05, 20, 21 a 23 mustang. Řadička je vyrobena v ČR a je vyrobena z 5 mm nerezové oceli,...

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Kvalitní primární převod Polini 17/45z (převod: 2,65:1). Primární převod je vhodný pro skútry Vespa LX, Sprint, Primavera 125 4T, Piaggio Liberty 125 3V. Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Kvalitní primární převod Polini 15/49z. Primární převod je vhodný pro stroje Aprilia, Derbi, Gilera, Malaguti, Peugeot, Piaggio, Vespa. Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Upravený sekundární převod by měl mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit a je možno dosáhnout vyšší maximální rychlosti. Tento převod má poměr 16/42z. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme. Polini: 202.1416.