Příruba sáníd Doppler krátký typ, 3D tisk, MBK 51 AV10
Kód: 52463Detailní popis produktu
Rozsah dodávky:
POZOR: Použitý materiál reaguje citlivě na utahování, nesmí být překročen utahovací moment (4 Nm) a musí být použity dodané podložky. V případě neúplného utěsnění se doporučuje použít těsnicí hmotu a šrouby příliš neutahovat, protože by to vedlo k deformaci základny.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Klapky a příruby |
---|---|
EAN: | 3663829159174 |
Modely: | AV-10, AV-51, Magnum, 51V (AV 10), Magnum (AV 10), Racing (AV 10), Passion (AV 10) |
Značky: | MBK |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Příruba sání SCOOT RS, Vespa PX125, PX150 LML

Originální příruba pro karburátory 17,5 mm, které se používali na motorech Piaggio 50 ccm 2T. Lze použít i jako tuningovou náhradu pro originální 10, 12 a 14 mm karburátory. OEM...

Klapka Doppler ER2 laminát, Puch Maxi, X30, Peugeot 103, 104, 105, MVL, Vogue, SP, SPX, RCX, Tomos A35

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Příruba sání pro motory Derbi EBE, EBS a D50B. Příruba má průchod 30 mm a umožňuje montáž 24 mm až 30 mm PWK karburátorů, nebo Dellorto PHBN / VHST karburátorů o průměrech 26,...

Kit sání Big Valve Naraku V.2 s velkým 2 klapkovým závodním membránovým blokem

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Náhradní příruba sání Polini Evolution P.R.E. 34/40mm. Příruba je vhodná pro skútry Piaggio Zip SP a Zip 2 SP a pro velké klapky VForce na válcích MTX 130ccm.

Klasická příruba sání na motor Piaggio LEADER na tři šrouby s jedním vývodem na podtlak.

Náhradní příruba sání s průměrem 15mm, je vhodná pro mopedy Puch Maxi a X30 2-kvalt s motorem ZA50.

Náhradní škrtící podložka je vhodná pro motory Piaggio 50ccm 2T. S touto podložkou dojde k omezení výkonu motoru.

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Náhradní příruba s přípojkou na olej, je vhodná pro karburátor Mikuni 20-24mm, který se používal například na strojích Honda MT a MB. Vnitřní průměr: 24mm, rozteč čepů...

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor Naraku PHVA Replica 17,5 mm, Minarelli / Peugeot, s automatickým sytičem - Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikotí difuzoru karburátoru. Pro základní úpravy jako je laděný výfuk a variátor, popřípadě sportovní válec doporučujeme karburátor 17,5mm. Tento karburátor je přímo nutností, protože pokud budeme používat například 70ccm válec s originál karburátorem, tak se může dokonce stát, že se zadře, zvlaště pak u vzduchem chlazených válců. Tento karburátor je připraven pro použití s automatickým sytičem. Jedná se o kopii karburátoru Dellorto PHVA (Hlavní tryska: M6 - 90, volnoběžná: 34, jehla A12).

Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno právě velikostí difuzoru karburátoru. Pro základní úpravy jako je laděný výfuk a variátor, popřípadě sportovní válec doporučujeme karburátor 17,5mm. Tento karburátor je přímo nutností, protože pokud budeme používat například 70ccm válec s originál karburátorem, tak se může dokonce stát, že se zadře, zvláště pak u vzduchem chlazených válců. Pro výkonnější válce doporučujeme karburátory 19 a 21mm a pro opravdové závodníky 24 a 28mm. Tento karburátor je připraven pro použítí s originálním automatickým sytičem. (Hlavní tryska:80, volnoběžná: 38) Pro použití tohoto karburátoru na originální přírubu u Peugeotu je nutné zakoupit adaptér sadu Motoforce MF16.30500 pro Peugeot nebo zakoupit přírubu na Speedfight 100 a gumový přechod na Speedfight 100, kam tento karburátor bude pasovat bez problémů. S použitím tohoto karburátoru bude nutné upravit originální airbox nebo zakoupit přímý filtr.

Karburátor Naraku PHBG Black Edition 17,5 mm - Levnější karburátor od naraku je kopie Dellorto karburátoru PHBG. Naraku ho nabízí v černém provedení a ve třech velikostech: 17,5 / 19 / 21 mm. Karburátor má vývod na olej i podtlak a dále má na plovákové komoře výpustný šroub díky, kterému rychleji a snadněji vyměníte trysku. Všechny karburátory mají průměr karburátoru do přiruby 25 mm.

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.