Příruba sání 15mm Puch Maxi, X30 2-rychlostní automat ZA50
Kód: IP44223Detailní popis produktu
Náhradní příruba sání s průměrem 15mm, je vhodná pro mopedy Puch Maxi a X30 2-kvalt s motorem ZA50.Doplňkové parametry
Kategorie: | Klapky a příruby |
---|---|
EAN: | 8718336066929 |
Modely: | Maxi 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý, X30 2-kvalt Automat [ZA50] levotočivý |
Značky: | Puch |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Příruba sání, je vhodná pro karburátory Bing, které se používaly na mopedech Puch Maxi. Rozměry: rozteč děr: 38 mm, celková výška: 53 mm, celková délka: 48 mm, vnější průměr...

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Sada karbonových lístků o tloušťce 0,35 mm Voca Racing vhodná pro skútry s horizontálním motorem Minarelli a také CPI, Keeway, 1E40QMB nebo Aprilia, Suzuki.Lístky ovlivňují...

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Racing klapky. Výhodou je zde větší průřez oproti standardním klapkám a použití plastových membrán. Plastové membrány jsou lehčí, flexibilnější a tedy rychlejší než ty z plechu.

Sada 0,35 mm silných karbonových lístků Voca Racing vhodných pro stroje s motorem Derbi EBE, EBS nebo D50B.Lístky klapek ovlivňují reakce motoru. Původní ocelové lístky jsou...

Náhradní příruba sání s průměrem 19mm, je vhodná pro mopedy Puch Maxi S / N E50 (1-kvalt - automat) s otáčením ve směru hodinových ručiček. Rozteč děr: 38 mm, celková výška: 45...

Klapka Malossi VL5 pro Honda MTX 80ccm, Yamaha DT, Simson MTX se vyznačuje zlepšením plnění válců, klapky má karbonové.

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Příruba sání SCOOT RS, Vespa PX125, PX150 LML

Příruba Malossi MHR Viton, 35 mm, Piaggio - Skvělá přiruba od Malossi. Je vyrobena z vitonu a díky tomu vydrží dýl a zlepší se podmínky pro průtok paliva z karburátoru do motoru...

Klapky DMP s kovovými membránovými lístky vhodné pro všechny skútry s horizontálním Peugeot

Příruba sání s vnitřním průměrem 17,5 mm a gumovou přírubou 24 mm pro vertikální motor Peugeot. Na vertikální motory Peugeot, Honda, SYM a Kymco lze tak použít karburátory...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Výfuk Polini Sport Scooter Team 4 má vysoce kvalitní zpracování a špičkový výkon. Italský výrobce testuje a vyvíjí své výfuky ve vlastním oddělení a jako vždy klade na své výrobky ty nejvyšší nároky. Výfuk je určený na motory Minarelli horizontal. Výfuky Scooter Team 4 Vám zajistí zvýšení výkonu. Tento výfuk je určený pro použití se sportovními válci o objemu 50 ccm až 70 ccm. Pro závodní účely by měl být odstraněn sytič. Výfuk je dodáván v neupraveném závodním provedení a měl by být pravidelně mazán olejem.

Výfuk VOCA Sabotage V2 je naprosto všestranný. Vizuálně zůstává tento výfuk věrný řadě VOCA: exkluzivní design a vysoce kvalitní zpracování jsou na denním pořádku. Například Například zadní tlumič výfuku je upevněn třemi šrouby a je také zajištěn nýtovanou svorkou jako u špičkových výfuků. K dispozici s černým tlumičem výfuku nebo exkluzivním zadním tlumičem z originálních karbonových vláken.Výrobek je homologovaný.

Asi nejlepší výfuk pro každodenní dojíždění do školy. Oproti opravdovým závodním výfukům jakou jsou Carrera 20 a výše se liší hlavně nástupem výkonu již od nižších otáček. Maximální výkon není tak vysoký, ale je použitelný v delším spektru otáček. Tento výfuk doporučujeme i s válci jako Malossi MHR, Polini EVO nebo Stage6 Racing. Centrální stojan je nutné demontovat a použít pohotovostní stojan. Výfuk nemá homologaci. Výfuk je dostupný se čtyřma různýma koncovkama a to s hliníkovou, černou, karbonovou nebo kevlarovou.

Asi nejlepší výfuk pro každodenní dojíždění do školy. Oproti opravdovým závodním výfukům jakou jsou Carrera 20 a výše se liší hlavně nástupem výkonu již od nižších otáček. Maximální výkon není tak vysoký, ale je použitelný v delším spektru otáček. Tento výfuk doporučujeme i s válci jako Malossi MHR, Polini EVO nebo Stage6 Racing. Centrální stojan je nutné demontovat a použít pohotovostní stojan. Výfuk nemá homologaci. Výfuk je dostupný se čtyřma různýma koncovkama a to s hliníkovou, černou, karbonovou nebo kevlarovou.