Primární převod Malossi, z17 39 Honda Bali
Kód: M677758Detailní popis produktu
Primární převod Malossi, z=17/39 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.
Sekundární převod Malossi, z=14/43, Piaggio 180 2T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...

Primární převod Malossi, z=16/37, D=18 mm Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...

Sekundární převod Malossi, z=15/55 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a...

Kvalitní táhla řazení od RMS jako náhrada vhodná pro různé Vespa PX80-200E

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Primární převod Malossi, z=15/41 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Primární převod Malossi, Z=14/48, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Primární převod Malossi, Z=26/40, Yamaha T-Max - Přrimární převod od Malossi s převodovým poměrem Z=26/40 pro Yamaha T-Max je delší o 7% než originál (Z=26/41). Profil zubů...

Vysoce přesná řadicí čelist od Egig Performance z Itálie včetně kuliček a pružiny.

Hřídelové převodovky v zesíleném provedení z produkce EU

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Hlavní tryska pro karburátory typu PWK a Polini CP jako jsou například Polini, Naraku, Stage6 nebo Motoforce. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.

PowerJet trysky pro jemné ladění dodatečného sání benzinu ve vysokých otáčkách. Velikosti trysek máme v nabídce od 26 do 38. Trysky jsou vhodné pro karburátory PWK. Pokud nechcete využít powerjet funkce, tak tu pro Vás máme i zaslepenou trysku.