Primární převod Malossi, z14/42, CPI / China 2T
Kód: M6713602Detailní popis produktu
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.Doplňkové parametry
Kategorie: | Převodovky |
---|---|
EAN: | 4051272224195 |

Primární převod Malossi, z=15/41 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...

Primární převod Malossi, z=15/40 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Vymezovací podložka, o rozměru 24x35x1,0 mm, vhodná pro volnoběžné kolo ve 4-stupňové převodovce. Kompatibilní se stroji Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531,...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Opravná sada hřídele zadního kola, vhodná pro GILERA, PIAGGIO 50ccm. Délka 126mm, průměr ložiska 12mm.

Sekundární převod Malossi, z=15/47 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a...

Vysoce kvalitní hřídel řazení vhodná pro převody různých Vespa wide frame

Primární převod Malossi, Z=14/48, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Sekundární převod Malossi 14/43 (3.07), MINARELLI 50ccm, 2T s rovným ozubením. Číslo dílu 6714775.

Náhradní pružinka světlometu nebo řazení, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, SR50 s motory M500. OEM číslo: 34089.

Primární převod Malossi, z=14/39, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Primární převod Malossi, Z=14/48, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, z=14/39, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Primární převod Malossi, z=14/45, Honda 125/150 4T LC - Upravený primární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 14/45. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.