Prachovka vidlice 35/31mm, MBK 51
Kód: 38676
Náhradní pravá spodní část vidlice, je vhodná pro stroje Simson S50, S51, S70, SR50 a SR80 s bubnovou brzdou.

Těsnění přední vidlice TCK 30x40x7mm v modré barvě, těsnění je vhodné pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.

Sada gufer do vidlice o rozměrech: 37x50x11mm. Sada gufer je vhodná pro Beta RR Standard, Motorhispania RYZ 50 Cross Pro Racing E2 a také Rieju MRT Cross a Supermoto.

Náhradní sada gufer vidlice, o rozměru 35,5x48x11mm, je vhodná pro stroje Malaguti Madison 3 125-250ccm od roku 2006 až do roku 2009.

Náhradní přední vidlice s držákem na brzdič, je vhodná pro různé čínské skútry s motory GY6 125 ccm. Celková délka: 475 mm, průměr trubky: 30 mm.

Náhradní tyč řízení s ramenem, je vhodná pro skútry Peugeot Speedfight 2.

Náhradní krytka prachovky přední vidlice, je vhodná na stroje Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50 a SR80.

Prachovka přední vidlice pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.

Náhradní sada gufer vidlice, o rozměru 36x48x11mm, je vhodná pro stroje Derbi, Malaguti, Peugeot a Yamaha.

Náhradní pravá vidlice, o průměru 29,65mm a délce 715mm (ke středu osy), je vhodná na stroje Simson S50, S51 a S70. Množství oleje do vidlice je cca 34ml.

Podložka přední vidlice 24x34x2,5mm, vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80.

Náhradní sada krytů (prachovek) kluzáků vidlice je vhodná pro mopedy MBK 51. Délka 165mm, průměr 30mm.

Náhradní sada trubek vidlice, o rozměru 610x37mm, je vhodná na stroje Beta RR, Rieju MRT, Derbi Senda, Gilera RCR, SMT a Peugeot XPS.

Teleskopická vidlice v černé barvě s úchytem pro brzdový třmen

Chromovaná výztuha blatníku od EBR pro přední blatník
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Výfuk Streetrace je speciálně navržený pro všechny litinové válce Stage6 Streetrace o objemu 50 ccm až 77 ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu, vysokou spolehlivost a hlavně skvělý výkon. Pro optimální výkon motoru je důležitá správná kombinace válce, výfuku a karburátoru. Zde je základní tip pro naladění: válec 50ccm Stage6 Streetrace: 21 mm karburátor, válec 77ccm Stage6 Streetrace: 24 mm karburátor. Výfuk Stage6 Low mount Streetrace je vyroben z tenkého ocelového plechu, je chromovaný a je dodáván s montážní sadou pro motory Derbi a Minarelli AM6. Tento výfuk je bez zadní koncovky.

Výfuk Streetrace je speciálně navržený pro všechny litinové válce Stage6 Streetrace o objemu 50 ccm až 77 ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu, vysokou spolehlivost a hlavně skvělý výkon. Pro optimální výkon motoru je důležitá správná kombinace válce, výfuku a karburátoru. Zde je základní tip pro naladění: válec 50ccm Stage6 Streetrace: 21 mm karburátor, válec 77ccm Stage6 Streetrace: 24 mm karburátor. Výfuk Stage6 High mount Streetrace je vyroben z tenkého ocelového plechu a je dodáván s montážní sadou pro stroje Derbi Senda. Tento výfuk je bez zadní koncovky.

Výfuk Streetrace je speciálně navržený pro všechny litinové válce Stage6 Streetrace o objemu 50 ccm až 88 ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu a hlavně skvělý výkon. Pro optimální výkon motoru je důležitá správná kombinace válce, výfuku a karburátoru. Zde je základní tip pro naladění: válec 50ccm Stage6 Streetrace: 21 mm karburátor, válec 77ccm Stage6 Streetrace: 24 mm karburátor, válec 88ccm Stage6 Streetrace: 26mm karburátor. Výfuk Stage6 Low mount Streetrace CNC je vyroben z tenkého ocelového plechu a je dodáván s montážní sadou pro motory Derbi a Minarelli AM6. Tento výfuk je s černou koncovkou a je včetně homologace.

Výfuk Streetrace 70ccm je speciálně navržený pro všechny litinové válce Stage6 Streetrace o objemu 77 ccm až 88 ccm. Výfuk má špičkovou kvalitu, vysokou spolehlivost a hlavně skvělý výkon. Pro optimální výkon motoru je důležitá správná kombinace válce, výfuku a karburátoru. Zde je základní tip pro naladění: válec 77ccm Stage6 Streetrace: 24 mm karburátor, válec 88ccm Stage6 Streetrace: 26 mm karburátor. Výfuk Stage6 High mount Streetrace je vyroben z tenkého ocelového plechu a je dodáván s montážní sadou pro stroje Derbi Senda. Tento výfuk je bez zadní koncovky.